Ga naar inhoud

Even voor de duidelijkheid!!!!!!!!!!!!!


Aanbevolen berichten

Ik heb veel vragen over GTA 3 en Windows XP gelezen en sommigen beantwoord. Als je in de readme file kijkt kom je erachter dat GTA 3 niet goed functioneert met nVidia kaarten. En misschien ook met meerdere kaarten. Er staat een link op voor een patch om het spel wel te laten werken, maar je moet de engelse versie van winXP hebben en je kan geen sreen savers meer draaien en ook de pc niet meer in stand-by modus zetten. Misschien is er op de site van microsoft wel een nederlandse versie voor dit bestandje maar dat weet ik niet zeker :( . Ik heb ook topics gezien met vragen voor multiplayer in GTA 3. In GTA 4 Vice City (die eind dit jaar uitkomt) zit wel een multiplayer optie. Hoe ik dit weet, check www.rockstargames.com. Gegroet medegamers
Link naar reactie
[quote:53ce4e7686]Link voor NLD versie van de patch voor XP !!!! Let Op !!!!! hierna kun je geen screensaver meer gebruiken en/of je computer in standby zetten dus weet waar je aan begint! http://download.microsoft.com/download/whistler/Patch/Q306676/WXP/NL/Q306676_WXP_SP1_x86_NLD.exe[/quote:53ce4e7686] Geen screensaver?? Niet meer StandBy?? NOOOOOOIT last van gehad..! :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...