Ga naar inhoud

Battlefield 1942 "Connection Error" en "deskt


Aanbevolen berichten

Bij het spelen van de Battlefield 1942 demo krijg ik steeds de twee volgende bugs "Connection Error" en de bekende "terug naar de desktop". Bij de eerste bug heb je ineens een super hoge ping en gaat alles zeer traag wat resulteert in een disconnect from server. Bij de tweede bug klap je weer eens terug naar de desktop. Weet iemand of dit alleen voor de demo geldt? Het is wel te hopen want anders is het erg vervelend. Super spel trouwens hoop dat de andere maps ook zo cool zijn als Wake. Jammer dat de demo alleen deze bevat.
Link naar reactie
Inderdaad, dat desken wordt vaak veroorzaakt door de refreshrate fixers. Binnenkort komt er een nieuwe patch uit voor die demo die het 60 Hz probleem om zeep helpt, dus kort nog ff spelen met koppijn :P Het eerste probleem lijkt vooral te komen door ergens een verkeerde driver of iets dergelijks. Een re-install van het spel wil wel eens helpen heb ik gehoord... Deze beide fouten zijn er overigens pas met de demo ingeslopen. Met de beta versie had niemand er last van (ik heb nog helemaal geen problemen gehad...). In de uiteindelijke versie zullen die probleempjes echt wel gefixt zijn, zeker nu de "Gone Gold" status iets te vroeg werd uitgeroepen door verschillende gamesites. Trouwens, ik heb een relaxte server te lopen voor dit spel. Als je wilt mag je altijd ff joinen op: [list:2fdd6cba1f] [*:2fdd6cba1f]IP: 130.89.160.232 [*:2fdd6cba1f]Port: 14567 [*:2fdd6cba1f]Pass: CErules [/list:u:2fdd6cba1f]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...