Ga naar inhoud

Internet-playen via welke poorten


Aanbevolen berichten

Omdat ik een internet aansluiting via een router (met een NAT) wordt er niet gereageerd op alles wat naar [i:d4592d2430]mijn[/i:d4592d2430] ip-adres wordt gestuurd. (Tot hier nog logische). Internet-multiplayen kan hier door (bij veel spellen) niet. :( Nu heb ik de mogelijkheid om sommige (internet) poorten wel door te sturen naar mijn computer. Maar de de vraag is dus: Welke poorten wordt/worden door de (meeste) games gebruikt. (of is dit verschillend, zo ja:voorbeeld??)
Link naar reactie
[quote:53e3907b28]Heb je voorbeelden van spellen waarbij multiplayer-deel niet lukt ?[/quote:53e3907b28] Omdat ik voordat ik allerlij poorten zou open zetten naar mijn nieuwe pc(Die ik allerminst gecheck wil zie worden), probeerde ik eerst op mijn oude pc Red Alert (1). Toe die niet werkte dacht ik dat het aan mijn router lag. Misschien moet ik ook maar eens kijken of het niet aan iets anders ligt. Wat ik inderdaad nog niet heb geprobeerd is om nieuwe spellen online te spelen (die meestal iest beter in online mogelijkheden hebben (denk ik)). Maar goed bedankt voor de tips. Ik ga weer verder wat proberen. Misschien zie je me ooit nog wel ergens online bij een of ander spel :) [edit]Age of Empires 2 Via msn games zone werkt trouwens ook niet. tips?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...