Ga naar inhoud

Good old games


Aanbevolen berichten

Precies! Ik ben die tijd weer een beetje aan het herbeleven met oa. Transport Tycoon, vroeger was ik echt uren en uren achter elkaar dat spel aan het spelen. Zelfs laatst ben ik tot in de late uurtjes bezig geweest met TT zo verschrikkelijk verslavend is dat spel. En ja Theme Park ook zo'n spel dat zijn tijd ver te voren was. Met zulke spellen kan ik me nu ook vast nog mee vermaken. En wie kent Jones? das ook zo'n spel waar ik me lang mee heb vermaakt. Misschien weten jullie ook nog spellen waar jullie je vroeger lang mee hebt vermaakt?
Link naar reactie
ken het precies met TT al was het bloed heet buiten, toch moest je je imperium opbouwen, jammer dat ze dat spel niet verder hebben door ontwikkeld in 3d. Wou altijd in mijn eigen vervoersmiddelen door alle steden rijden om te zien wat ik allemaal bouwde en vervoerde, zie je het voor je TT in real 3d!! BTW TT de luxe met de maglev trein, kolen vervoeren van de ene naar andere kant, dat is kassa. Maakte soms meer dan 200 milj dollar per jaar winst
Link naar reactie
Red Alert 1 en Theme Hospital (jaja!). :D Die speel ik sinds kort ook weer heel graag. Ik heb zelfs laatst Wolfenstein 3D nog gespeeld. Dus de 'Good old games' zijn nog wel degelijk populair bij sommige mensen. Maar je hoort er zo weinig over, voornamelijk omdat deze spellen ook nooit voor problemen zorgden en bijna geen chrashes veroorzaken dus op dit forum zul je er weinig vragen over horen. :)
Link naar reactie
Toen ik TT gedaan wel een beetje had gezien kwam TT Deluxe..... begon het de handel weer overnieuw :D. Als ik het (heel soms) helemaal zat was ging ik Civilization doen of Conquest of the new World. Vooral die laatste heb ik grijs gespeeld. Zijn er eigenlijk nog anderen hier die ook CotnW ook gespeeld hebben ? Want echt bekend is het nooit geweest.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...