anoniem Geplaatst: 4 augustus 2002 Delen Geplaatst: 4 augustus 2002 Weet iemand of er plugins bestaan voor QtkRadiant om te exporteren naar 3Ds Max of Truespace of zo. Of plugins voor 3Ds Max (4) om Quake 3 maps te importeren? b.v.d. : - ) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 augustus 2002 Lijkt me eigenlijk onmogelijk. Een Quake 3 map wordt opgebouwd uit brushes en met 3D Max maak je models (bij quake 3 is dat md3). Daar zit een groot verschil tussen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2002 Hoezo onmogelijk ? Voor zover ik weet bestaan er plugins die het omgekeerde wel doen (van 3DsMax naar Q3 of UT) ... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2002 omgekeerde van 3D MAX naar UT map kan wel ja, ik heb heb er alleen nooit naar gezocht, voor Q3 weet ik niet en ik wet ook niet of het uberhaubt andersom kan Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen