Ga naar inhoud

Roller Coaster Tycoon + WinXP = ARGH!


Aanbevolen berichten

Ik ben weer een beetje bezig met ouwe spellen en ik dacht laat ik roller coaster tycoon weer eens gaan spelen. Dat ging dus niet helemaal vlekkeloos. Ik heb het spel geinstalleerd en toen ik het starte zei hij dat het spel niet compatible was met winNT. Kan gebeuren dacht ik, dus heb ik de compatibiliteit ingesteld op win 98 en ook op win 95 maar beide werken niet. Ook heb ik een patch gedownload maar ook die werkt niet. Dus toen heb ik in een uiterste wanhoopsdaad maar een crack gedownload, wat denk je? Ja hij deed het (dacht ik) Hij start dus wel op en je kan een park bouwen maar wanneer je een nieuw spel start of een spel laad dan springt hij weer terug naar windows. Niet te spelen dus. Weet iemand een oplossing? :roll:
Link naar reactie
uhm een hamer pakken en hard op je computer inmeppen? :D (J/K) misschien moet je ff kijken of je wat updates voor win XP kunt downen, ook moet je alle compatibileit instellingen proberen, bij mij werkt et namelijk wel, ook moet je kijken of hij et wel doet als je alle videoversnelling uitzet! Veel succes en post je bevindingen !
Link naar reactie
[quote:a87ed234b9="Mythical"]uhm een hamer pakken en hard op je computer inmeppen? :D (J/K) misschien moet je ff kijken of je wat updates voor win XP kunt downen, ook moet je alle compatibileit instellingen proberen, bij mij werkt et namelijk wel, ook moet je kijken of hij et wel doet als je alle videoversnelling uitzet! Veel succes en post je bevindingen ![/quote:a87ed234b9] Mmmm... Goed ID ik zal zometeen ff een moker pakken en dan post ik hier mijn bevindingen. Bedankt he!
Link naar reactie
Nou het hamer ID heb ik toch maar laten zitten. Ik heb van alles geprobeerd (alle compatibility modes, alle officiele patches, alle cracks) en nog doet ie het niet. De officiele patch van de RCT website geeft een foutmelding en wel deze: [b:0ae8f447b0]Exception Raised - Access Violation[/b:0ae8f447b0] [b:0ae8f447b0]Error Location : Unknown[/b:0ae8f447b0] Als iemand een ID heeft hoe ik die patch aan het werk krijg, dan zou ik die graag horen want dat lijkt me de beste oplossing.
Link naar reactie
[quote:f47dad223b="HIDMAN-X"]Nou het hamer ID heb ik toch maar laten zitten. Ik heb van alles geprobeerd (alle compatibility modes, alle officiele patches, alle cracks) en nog doet ie het niet. De officiele patch van de RCT website geeft een foutmelding en wel deze: [b:f47dad223b]Exception Raised - Access Violation[/b:f47dad223b] [b:f47dad223b]Error Location : Unknown[/b:f47dad223b] Als iemand een ID heeft hoe ik die patch aan het werk krijg, dan zou ik die graag horen want dat lijkt me de beste oplossing.[/quote:f47dad223b] TIP: Pl**r win xp eraf en ga terug naar win 98 :D
Link naar reactie
[quote:211839cc69="The game"][quote:211839cc69="HIDMAN-X"]Nou het hamer ID heb ik toch maar laten zitten. Ik heb van alles geprobeerd (alle compatibility modes, alle officiele patches, alle cracks) en nog doet ie het niet. De officiele patch van de RCT website geeft een foutmelding en wel deze: [b:211839cc69]Exception Raised - Access Violation[/b:211839cc69] [b:211839cc69]Error Location : Unknown[/b:211839cc69] Als iemand een ID heeft hoe ik die patch aan het werk krijg, dan zou ik die graag horen want dat lijkt me de beste oplossing.[/quote:211839cc69] TIP: Pl**r win xp eraf en ga terug naar win 98 :D[/quote:211839cc69] Ben je gek??? WinXP eraf en op naar Linux :D RCT draait wel onder Linux alleen zijn er wat kleine probs met de kleuren. Kijk maar op www.transgaming.com BTW Hidman-X je hebt een lieve Tux en een BSD duivel in je avatar maar je draait Windows?? :?
Link naar reactie
[quote:8ab2ebb0f3="Marcel de Reus"] Ben je gek??? WinXP eraf en op naar Linux :D RCT draait wel onder Linux alleen zijn er wat kleine probs met de kleuren. Kijk maar op www.transgaming.com BTW Hidman-X je hebt een lieve Tux en een BSD duivel in je avatar maar je draait Windows?? :?[/quote:8ab2ebb0f3] Het is wat Kajutsa al zegt ; de meeste spellen draaien niet op Linux, dus dat is niet echt een goed IDtje. Enneh voor mij is mijn avater gewoon een duiveltje die Tux ff goed op zijn hooivork neemt :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...