Ga naar inhoud

geen missies in SOF II MP


Aanbevolen berichten

Heb net SOF II gekocht en aangezien ik kabel heb vond ik het leuk op internet te gamen. Via het spel zelf zie ik als ik geluk heb maar 3 servers die ik kan spelen in mp , via game spy/ All seeing eye heel veel maar deze kan ik niet bereiken. Hij geeft dan awaiting connection en maakt uiteindelijk geen contact. Wie kan mij helpen?????
Link naar reactie
[quote:0a3fede95e]Via het spel zelf zie ik als ik geluk heb maar 3 servers die ik kan spelen in mp , via game spy/ All seeing eye heel veel maar deze kan ik niet bereiken. Hij geeft dan awaiting connection en maakt uiteindelijk geen contact.[/quote:0a3fede95e] De reden dat ik vermoedde dat het met een firewall te maken heeft is dat je in gamespy wel servers ziet maar niet kunt verbinden, hiervoor kunnen verschillende poorten worden gebruikt. Sitecom breedband router zegt me niet zo veel, een typenummer mischien wel maar ik ben niet de Sitecom helpdesk. Er kunnen nog heel wat andere dingen zijn die je connectie verhinderen, dat is met jouw informatie niet vast te stellen. Wellicht heb je ook problemen met andere Internetverbindingen of je spel is niet goed geinstalleerd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...