Ga naar inhoud

CS FPS laag


Aanbevolen berichten

Hallo, de titel zegt het al, mijn FPS (frames per second) ligt in CS (Counter-Strike) erg laag. Ik heb een Celeron 2 800Mhz, 192MB RAM, TNT2 M64 32MB videokaart. Nou is dit geen supercomp maar ik hoor van mensen met ongeveer hetzelfde systeem alleen dan een P3 450Mhz een FPS van 60 tot 80 halen, en sommige zelfs 100. Terwijl ik altijd maar 20 en maximaal 30 haalde. Iemand vertelde mij laatst dat ik de Verticale Synchronisatie van m'n videokaart moest uitzetten, ik heb dat gedaan en toen ging met FPS met ongeveer 10 tot 15 omhoog, nog niet erg indrukwekkend dus. Ik speel CS met OpenGL op een resolutie van 800x600. Kan iemand zeggen hoe ik dit kan verhelpen? Ik denk dat er ergens een instelling foutgaat maar ik zou niet weten wat of waar. Alvast bedankt, Michel.
Link naar reactie
[quote:a36d2e6ca5="[DarthV]"]Helaas de video kaart die je hebt kan gewoon niet meer aan: http://groups.google.com/groups?hl=nl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&threadm=8E43BA497Knight%40203.96.155.23&rnum=1&prev=/groups%3Fq%3DTNT2%2BM64%2Bcs%2Bfps%2Bspeed%26ie%3DUTF-8%26oe%3DUTF-8%26hl%3Dnl[/quote:a36d2e6ca5] ja dat klopt jouw videokaart is inderdaad niet snel genoeg voor 100 fps, hebben die vrienden van jouw geen GeForce 2, dat maakt al een heel stuk uit vooral op CS
Link naar reactie
Ok dat ik met dat kaartje van mij geen 100fps kan halen was me al duidelijk vanaf dat ik em had. :) Maar dit is gewoon te laag hoe je het ook went of keert. Hij presteerd helemaal niet zo slecht op het gebied van spellen. Als je bedenkt dat ie pas vanaf C&C Renegade serieus begon te haperen op max detail dan moet een spel als Counter-Strike toch geen probleem vormen, zeker niet met een resolutie van 800x600 en zelfs op 640x480 haal ik amper 40fps.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...