Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

SoF 2, Grand Theft Auto 3, Warcraft III, en dan den spellen oud den ouden doosch (maybe te vinden in de bugdetbak) DOOM!!! en ook Commandos 2, star trek voyager elite force, Quake 3, Project IGI kortom grote keuze dus, met jouw PC kun je echt alle spellen draaien, dus je kunt gewoon naar de winkel gaan en kijken welke spellen je leuk vindt en die gewoon kopen. hoop dat ik je hep geholpen, en veel suc6 :lol:
Link naar reactie
Flightsim : IL2-Sturmovik ... Zeker met de laatste patch is dit het neusje van de zalm :D RPG : Neverwinter Nights & Morrowind waren al genoemd ... Ik ben bezig met m'n tweede ronde door NWN (nu als Half-Orc Barbarian / Sorcerer omdat er geen Sjamaan in zit :)) En het on-line gebeuren wil ik ook nog eens bekijken. FPS : UT & Unreal Fortress (of een van de andere grote mods die de afgelopen maand zijn gereleased) Altijd leuk om nieuwelingen (naar de andere wereld) te helpen ;)
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:8565cc6826="gerben"]Serious Sam 1 en 2. Zijn niet zo bekend, maar heel leuk, en vooral grafisch erg mooi. De 1e speelt zich af in Egypte (pyramiden, karnak en zo), de tweede in het incarijk. Demo's bevatten enkele levels, waar je al een paar uur zoet mee bent. http://www.serioussam.com/[/quote:8565cc6826] Een paar uur?? Binnen tien minuten ram je er toch doorheen man! Dat zijn echt kinderspellekes. Constante chaos en absoluut niet moeilijk. Wel redelijk mooi inderdaad. Neem een game zoals Undying (Clive Barker) ofzo. Moeilijk en bijna niet te doorgronden en ook grafisch behoorlijk mooi. :wink:
Link naar reactie
Tja, En als dat allemaal niet de moeite is, dan kun je altijd nog The 7th guest of The 11th hour spelen in "Windows 95-compatabiliteismodus" van Windows XP!! :wink: Gein, Ik zou toch al shooter zeggen Ghost Recon met add-ons... Als RTS?? Hmm, lastig, zijn niet echt toffe games meer uitgekomen... Blijf ik toch hangen bij Red Alert II!! Maar mijn all-time favourite blijft toch Civilization!! Kon/kan ik uuuuuuuuuren mee zoet zijn.... GreetZ!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...