Ga naar inhoud

RTCW en Logitech Cordless MouseMan Optical vraag


Aanbevolen berichten

Ik heb de Logitech Cordless MouseMan Optical en heb het scroll wheel ingesteld staan als Webwheel (een optie van Logitech). In RTCW kan ik echter met dit wieltje niet van wapens wisselen of in-zoomen met de snipergun. Je komt dan in het Webwheel menutje (dat draait dan op de achtergrond). Weet iemand, die deze muis en RTCW ook heeft, de juiste instellingen voor het wieltje?
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Ik heb dus een Dual Optical EN een MX300 muis van Logitech... De Dual Optical scrollt perfekt in games als bijv. UT2003 en weet ik wat nog meer.... maar de MX300 niet, ondanks dat de gevoeligheid van het oogje zeer goed is, niet gek te krijgen. Mouseware niet laden helpt wel, maar dan ben ik dus de keybinds van m'n muis kwijt (scrollwiel=dubbelklik bijv.) Echter, met dezelfde Mouseware doet de Dual Optical het wel probleemloos... dwz scrollen in spellen. Hoe kan dit??? -edit- Die patch van Logitech helpt geen ruk met de MX300, dus wellicht moeten ze een andere patch uitbrengen...
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Je kunt de game-wheel patch van logitech installeren. Kan wel problemen geven met dubbelscrollen in andere programma's. Wat ook goed werkt is met ctrl-alt-del Em_exec (mouseware)uitschakelen. Je krijgt dan de kale mouse driver. Nadeel hiervan is dat je er elke keer om moet denken het te doen, voordat je de game start. Derde optie is mouseware verwijderen, en alleen een driver gebruiken. Nadeel hiervan is dat je de extra knoppen en functies niet meer kunt gebruiken. Alleen twee knoppen en het scrollwheel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...