Ga naar inhoud

VAst sof2 the armory


Aanbevolen berichten

Schiet de 2e motor ook in brand en daar ga je. Red Dragon: Dat wapen heb ik dus al, alleen bij het laatste testje lukt het me niet goed de granaat over het muurtje te schieten....ik loop er dan maar naartoe en dan lukt het wel. De stem zegt "excelent" maar ik denk dat het hem daar in zit. Als ik naar de vergaderruimte toe loop doen die twee heren helemaal niets als staan. Ga het nog eens proberen. Thks
Link naar reactie
[quote:138fb132fa="@l"]Schiet de 2e motor ook in brand en daar ga je. Red Dragon: Dat wapen heb ik dus al, alleen bij het laatste testje lukt het me niet goed de granaat over het muurtje te schieten....ik loop er dan maar naartoe en dan lukt het wel. De stem zegt "excelent" maar ik denk dat het hem daar in zit. Als ik naar de vergaderruimte toe loop doen die twee heren helemaal niets als staan. Ga het nog eens proberen. Thks[/quote:138fb132fa] hoe kan je in vredes naam naar dat muurtje toelopen? heel appart. dat kan bij mij niet. hoe dan ook, je moet op suc6 volle wijze het hele schiet parcour aflopen. gewoon de instructies opvolgen dus. en dat is eerst schieten op een schijf met burst en auto dacht ik. daarna in sniper modes. daarna moet je met de granaat. en daarna moet je via het automatische richt systeem schieten. als je de aanwijzingen volgt dan lukt het je wel. als je dit allemaal goed heb gedaan zegt die vent daar dat je kunt gaan, en dat je nog wel even mag oefenen verder. als ie dat zegt dan kan je naar die deur. naar de muur lopen is cheaten en dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.
Link naar reactie
hoe kan je in vredes naam naar dat muurtje toelopen? heel appart. dat kan bij mij niet. Je kunt er toch gewoon overheen springen en dan naar toe lopen? Maar ik zal het dadelijk nog eens proberen! En die man zegt dat ik nog even moet oefenen, dat doe ik dan en dan ga ik maar! Enne FeikoR. : je hebt toch geen 4rus te pakken?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...