Ga naar inhoud

Mohaa (hulp gezocht !!!)


Aanbevolen berichten

Gamers, Hoi allemaal. Ik heb een vraag die misschien is op te lossen door jullie hulp. Ik heb MOHAA geinstalleerd, maar steeds als ik deze op wil starten krijg ik een kreet van OPENGL niet opgestart. Bij Wolfenstein deed hij het ook maar na andere drivers te hebben gebruikt werkte hij perfect. Nu ben ik ook voor MOHAA aan het zoeken geweest maar tot nu toe NOPE. Kan iemand mij helpen????????? Ik draai op een AMD 1333, gforce2mx 400mx (allebei met genoeg geheugen). alvast bedankt afz. Hans
Link naar reactie
Tja op de site's die jullie mij hebben laten zien heb ik bekeken maar wordt er geen wijs uit. En als ik er nieuwe drivers vandaan haal werkt MOHAA nog steeds niet. mijn systeem: AMD Athlon 1333 mghz. 40gn schijf, 256 geheugen geforce 2 MX 440 mx kaart 64 MB geheugen, scherm 107S phillps. Het zou toch simpel moeten kunnen draaien (mohaa bedoel ik?) gr. HANS :oops: :-?
Link naar reactie
[quote:b0a0711a5f="ProblemPc"]Ja ik ken het. Toch eerst nieuwe drivers downen. www.driversguide.com gebruikersnaam: driver password: all Kijk even voor de zekerheid welke set erin zit 8)[/quote:b0a0711a5f] Wat bedoel je met kijk even welke SET ???? waar kan ik dat vinden/bekijken onder XP. nu heb ik de nieuwste drivers gedownload maar! nope. gr.HANS :cry: :roll:
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
Halli, hallo...ik ben nieuw hier en ik moet zeggen dat r echt veel te vinden is!! Over dat probleem met mohaa (prachtig spel trouwens), adviseer ik ook als vorige sprekers de nieuwste drivers te zoeken en je moet wel de rehcten van administrator (of hoe heet dat, dat je software mag installeren) hebben op je comp om t spel te kunnen spelen.
Link naar reactie
[quote:8a1030c508="Passer"]Ik heb dezelfde videokaart en de nodige drivers kan je downloaden op http://www.nvidia.com/ Hier kies je dan voor de Detonator-driver (die ondersteunt GeForce - lees even de tekst) (dat bedoelde The Game met 'ik hoop dat je detonator hebt' veel succes! :D[/quote:8a1030c508] yep dat is wat ik bedoelde had ik zelf op kunnen komen :oops:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...