Ga naar inhoud

Wat is de CD titel van Warcraft 3 ?


Aanbevolen berichten

hey check it out bedoel je multiplayer via internet of netwerk? want als je geen netwerk heb kan je dat wel multiplayeren.. Je zorgt er gwoon voor dat de spelers computers zijn ipv mensen... snap je? gwoon een soort skirmish start warcraft, Local Area Network , create game, kies een map, enz.. en zet bij players die dingen naar computer of closed JL
Link naar reactie
[quote:ffb6db778e="ThysAG"]ik vraag toch niet om moeilijkheden. Of wel soms ? Wat is nou eigelijk het probleem ?[/quote:ffb6db778e] Das jouw mening. Mijn mening is dat je een verzoek doet tot het helpen een WarezGame werkbaar op CD te krijgen. Bij mij gaan Warez en hulp niet samen... Moeilijkheden?.. Stuur de gasten van de downsite gewoon een mail en vraag hoe je verder moet... En zelf vroeg je ook al om een slot niet?
Link naar reactie
ThysAG, je vroeg aan anderen wat hun probleem is en waarmee ze zich bemoeien. Jij moet je gewoon aan de regels houden hier. punt uit. Dus geen vragen over copies en internet-downloads etc. Daar heb jezelf mee ingestemd toen je je hier aanmeldde. Dus nu niet dergelijke vragen stellen als anderen je commentaar geven. Beetje respect tonen vriend.
Link naar reactie
[quote:2fbf553cf4="Mythical"]gaat dit topic nog dicht, gozer koop gewoon warcraft 3, alleen vieze n00bs gaan die dingen downen van internet omdat ze nie genoeg geld verdienen:S gewoon kopen, blizzard verdiend dat, goede spelen moeten altijd gekocht worden nooit gebrand.[/quote:2fbf553cf4] Hoe durf je mij een vieze n00b te noemen :evil: , jij tering heilig boontje dat is ingepalmt door grote tering bedrijven, als je spellen voor noppes kunt krijgen ga je er toch geen geld aan uitgeven :evil: [b:2fbf553cf4]HIERBIJ VRAAG IK ALLE MODERATORS OM MYTHICAL TE BANNEN :evil: [/b:2fbf553cf4]
Link naar reactie
[quote:086b108a80="Overclocker@15"][quote:086b108a80="Mythical"]gaat dit topic nog dicht, gozer koop gewoon warcraft 3, alleen vieze n00bs gaan die dingen downen van internet omdat ze nie genoeg geld verdienen:S gewoon kopen, blizzard verdiend dat, goede spelen moeten altijd gekocht worden nooit gebrand.[/quote:086b108a80] Hoe durf je mij een vieze n00b te noemen :evil: , jij tering heilig boontje dat is ingepalmt door grote tering bedrijven, als je spellen voor noppes kunt krijgen ga je er toch geen geld aan uitgeven :evil: [b:086b108a80]HIERBIJ VRAAG IK ALLE MODERATORS OM MYTHICAL TE BANNEN :evil: [/b:086b108a80][/quote:086b108a80] Rustig, Rustig. Deze topic wordt een beetje een flame topic naar elkaar :x . Overclocker@15: Hij wordt heus niet gebanned omdat hij alleen zegt dat je games moet kopen en niet moet downloaden. [color=red:086b108a80][size=18:086b108a80]ps. SPEEDY waar ben je waarneer we je nodig hebben????[/size:086b108a80][/color:086b108a80]
Link naar reactie
[quote:0f56fecc6f="Overclocker@15"][quote:0f56fecc6f="Mythical"]gaat dit topic nog dicht, gozer koop gewoon warcraft 3, alleen vieze n00bs gaan die dingen downen van internet omdat ze nie genoeg geld verdienen:S gewoon kopen, blizzard verdiend dat, goede spelen moeten altijd gekocht worden nooit gebrand.[/quote:0f56fecc6f] Hoe durf je mij een vieze n00b te noemen :evil: , jij tering heilig boontje dat is ingepalmt door grote tering bedrijven, als je spellen voor noppes kunt krijgen ga je er toch geen geld aan uitgeven :evil: [b:0f56fecc6f]HIERBIJ VRAAG IK ALLE MODERATORS OM MYTHICAL TE BANNEN :evil: [/b:0f56fecc6f][/quote:0f56fecc6f] OC@15 je bent een aardige jongen, maar je moet niet gaan schelden want dit soort post gaan je gegarandeert een ban opleveren. Ik ga nu ff een mailtje naar zowel Speedy als Bill Gates sturen met het verzoek dit topic te sluiten. Nog ff mijn mening over warez? Ik gebruikte onder Windows alleen maar warez omdat de prijzen die bedrijven voor een stukkie software vroegen gewoon belachelijk zijn. Wie betaald er nu 500 euro voor Photoshop of voor elke game die hij speelt 50 euro? Echter als ik een game speelde en ik merkte dat het een topper was waar ik veel lol aan ging beleven dan haalde ik hem in de winkel. Dat was overigens maar iets van 30% van de games, maar dat waren ook gelijk de games die ik echt uitspeelde. Nu draai ik sinds vorige week Linux en ik ben erachter gekomen dat ook voor Linux veel goede en bekende games te krijgen zijn. Voor Linux gebruik ik geen warez omdat de prijzen in mijn ogen zeer redelijk zijn en de makers dat respect verdienen, omdat ze toch voor het nu nog minder gebruikte Linux toch proggies maken. Ik heb bijvoorbeeld ook het gratis linux toch in de winkel gekocht voor 80 euro (SuSE 8.0 pro) en ik ga binnenkort ook wat games orderen. Wat dus opvallend is dat hetzelfde spel voor Linux maar 20 euro is als de windhoos versie 40 euro is. Dat vind ik dus niet kloppen en dan zie je dus dat ze je bij de Windhoos versie gewoon misbruiken en dan vind ik warez gebruiken geen misdaad. Kijk maar es op http://linux.mensys.nl voor die prijsverschillen. En dan nu hopen dat Speedy zijn inbox checkt ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...