Ga naar inhoud

morrowind; en toen?


Aanbevolen berichten

Dat staat een beetje verwarrend in de handleiding ;) - kies een spreuk uit in je inventory-scherm (dit kan ook een scroll of item met een 'use magic thingy' als extra zijn) ... - druk op de toets om 'magie als wapen te kiezen' (standaard is dit 'F') ... - druk op de 'vuurknop' om je spreuk te gebruiken
Link naar reactie
[quote:1c76a007d4="JaFO"]Dat staat een beetje verwarrend in de handleiding ;) - kies een spreuk uit in je inventory-scherm (dit kan ook een scroll of item met een 'use magic thingy' als extra zijn) ... - druk op de toets om 'magie als wapen te kiezen' (standaard is dit 'F') ... - druk op de 'vuurknop' om je spreuk te gebruiken[/quote:1c76a007d4] thanx JaFO! Ik ben echt nog een n00b in dat spel... meestal heb ik alles wel snel onder de knie, maar dit is best een "hoog gegrepen" spel. Als je begrijpt wat ik bedoel ;) BTW. heb je al spreuken om te gebruiken aan het begin van het spel? Zo ja, moet je ze kopen of krijg je ze ergens oid?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...