Ga naar inhoud

spellekes downen


Aanbevolen berichten

[quote:038c52a5a2="kajutsa"]In de winkel natuurlijk, want daar hebben ze nu iets nieuws! Moet je horen: Daar kun je hem gewoon halen en dan hoef je hem niet eens de downloaden... is dat ff mooi?!?![/quote:038c52a5a2] *eh* tenzij jouw winkel alles gratis weggeeft ... maar ik moet alles betalen wat ik uit de winkel wil meenemen ;)
Link naar reactie
[quote:9fd5c00c33="JaFO"][quote:9fd5c00c33="kajutsa"]In de winkel natuurlijk, want daar hebben ze nu iets nieuws! Moet je horen: Daar kun je hem gewoon halen en dan hoef je hem niet eens de downloaden... is dat ff mooi?!?![/quote:9fd5c00c33] *eh* tenzij jouw winkel alles gratis weggeeft ... maar ik moet alles betalen wat ik uit de winkel wil meenemen ;)[/quote:9fd5c00c33] je hoeft toch niet te betalen???? :D je kan het ook meenemen maar ik denk dat ze dat niet op prijs stellen :D
Link naar reactie
[quote:d27e285ae2="JaFO"][quote:d27e285ae2="kajutsa"]In de winkel natuurlijk, want daar hebben ze nu iets nieuws! Moet je horen: Daar kun je hem gewoon halen en dan hoef je hem niet eens de downloaden... is dat ff mooi?!?![/quote:d27e285ae2] *eh* tenzij jouw winkel alles gratis weggeeft ... maar ik moet alles betalen wat ik uit de winkel wil meenemen ;)[/quote:d27e285ae2] Nee joh... dan doe je toch niet? :roll: Gewoon mee nemen die zooi ;) Als je gewent ben om te downloaden, dan ga je daar toch niet voor betalen? Kom nou!?!?!
Link naar reactie
:o :roll: Kijk, Kajutsa en de rest, natuurlijk hebben jullie gelijk dat staat als een paal boven water. Maar is het niet zo dat iedereen boter op z'n hoofd heeft. Het lijkt mij sterk dat niemand iets in huis heeft dat niet gedownload is en niet uit de winkel komt. HMMMM hier geloof ik niet in. en volgens mij .............................. Maar eerlijk is eerlijk het is en blijft illigaal dat wel!! gr. HANS
Link naar reactie
[quote:868004947d="hansjM"] Het lijkt mij sterk dat niemand iets in huis heeft dat niet gedownload is en niet uit de winkel komt. HMMMM hier geloof ik niet in. en volgens mij .............................. Maar eerlijk is eerlijk het is en blijft illigaal dat wel!! gr. HANS[/quote:868004947d] Ben ook geen 100%trouwe DODO hoor, maar daar gaat het niet om. Al kan jeje voordeur niet meer door de gedownde CD's, maakt niets uit :lol: waar het wel om gaat is het buiten dit forum te houden. En heb je Warez vragen, zijn er zat Forums te vinden waar je je hard kan luchten, maar niet in C!T, staat duidelijk genoeg in de FAQ/sticky-topics.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...