Ga naar inhoud

GTA3 vraagje


Aanbevolen berichten

In de haven portland is zeker wel een lijst je heb daar 2 locaties waar je auto's kan inlveren. 1 in een garage. vlak bij de boot met de kraan. en daar staat op de muur welke auto's je in de garage moet doen. zoek maar in de haven dan vind je hem wel de 2e locatie is de kraan zelf daar moet je de volgende auto's onder zetten: Police car Ambulance Fire truck Swat-car FBI-car Barracks-OL Tank als je al deze heb ingeleverd kan je ze daar alle 7 elke keer op komen halen. suc6
Link naar reactie
[quote:2fa2218851="Martijn Verstappen"]//Red Dragon; PoliceCar - FBICar ?? verschil hiertussen is? of waren het de uurtjes.... [/quote:2fa2218851] zorg maar eens dat je lang genoeg in leven blijft ... dan zie je de MiBs vanzelf ;) [quote:2fa2218851] //; SwatCar [/quote:2fa2218851] genoeg sterren verzamelen tijdens een achtervolging en ze gaan de weg afzetten met dit soort dingen. ram die barricade, en steel er eentje (health springt meteen na 100 ? tenminste dat merkte ik toen ik dat kunstje deed) en vervolgens lang genoeg overleven om de sterretjes naar 0 te brengen. [quote:2fa2218851] Barrack-OT waar kan ik deze vinden op de 3 eilanden? [/quote:2fa2218851] 2e eiland staat een grote legertruck klaar (het uiterste noorden van dat eiland), soms kom je ze toevallig tegen. Dat is de auto die je moet hebben dacht ik.
Link naar reactie
Klopt de Barrack OL is een leger truck, die komt met 6 sterren en is op die locatie waar JAFO het over heeft ook te vinden FBI-car komt bij 5 sterren. en geloof mij maar, het verschil tussen een COp-car en een FBI-car kom je snel genoeg achter. Swat car komt bij 4 sterren maar is ook gewoon te jatten op het politie bureau op het 2e eiland. achter het hek daar.
Link naar reactie
[quote:6752f958e5="Red Dragon"]Klopt de Barrack OL is een leger truck, die komt met 6 sterren en is op die locatie waar JAFO het over heeft ook te vinden FBI-car komt bij 5 sterren. en geloof mij maar, het verschil tussen een COp-car en een FBI-car kom je snel genoeg achter. Swat car komt bij 4 sterren maar is ook gewoon te jatten op het politie bureau op het 2e eiland. achter het hek daar.[/quote:6752f958e5] Nice... [img]www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/naughty.gif[/img] ... very nice!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...