Ga naar inhoud

Wat vinden jullie van Dungeon Siege?


Aanbevolen berichten

Ja, maar ik zou gewoon zowieso nooit voor de GF2/GF4 MX serie gaan. Ze zijn wel lekker goedkoop, maar zijn te min voor een die-hard gamer. Je hebt dan wel een ''minimaal'' systeem, maar ik denk dat een GF2 ti echt wel op zijn plaats is... Besluit je toch voor de MX serie te gaan, dan zou ik de GF4 mx nemen ja. Daar zit dan wel teminste nog DDR geheugen op. Maar ik raad je hem af!
Link naar reactie
[quote:f7c24314de="kajutsa"]Ja, maar ik zou gewoon zowieso nooit voor de GF2/GF4 MX serie gaan. Ze zijn wel lekker goedkoop, maar zijn te min voor een die-hard gamer. Je hebt dan wel een ''minimaal'' systeem, maar ik denk dat een GF2 ti echt wel op zijn plaats is... Besluit je toch voor de MX serie te gaan, dan zou ik de GF4 mx nemen ja. Daar zit dan wel teminste nog DDR geheugen op. Maar ik raad je hem af![/quote:f7c24314de] Jij zou dus eerder een GF2 ti/pro nemen dan een GF4 mx440??? OK, da's duidelijk... lol
Link naar reactie
Ja die is veel interessanter ja :) Je moet je niet blind staren op het feit dat het een GeForce4 is... want de feature "nfiniteFX II" die in de GF4 serie nieuw is, heeft de GF4 MX niet. (die de GF4 ti's dus wel hebben) Check [url=http://www.nvidia.com/view.asp?PAGE=geforce4]DEZE[/url] grafiek maar eens :wink:
Link naar reactie
Ik zou liever doorsparen voor een 'echte' GF4 ipv een GF2 of een van die MX gevallen. Daar heb je tenminste nog heel veel aan als je je processor/moederbord vervangen hebt en dat is m.i. zeker in jouw geval handig. De MX-serie zou ik iig vermijden ... nVidia doet daarmee net zoiets als Intel deed met z'n 486.
Link naar reactie
[quote:d5067b60e1="JaFO"]Goh ! Weet je zeker dat er nog wat anders is dan computers ? 8) :wink:[/quote:d5067b60e1] Ben er zelf ook niet altijd zo zeker van, maar ik heb altijd geprobeerd om zoveel mogelijk uit mijn systeem te halen zonder iets nieuws te kopen, behalve dan een geheugenuitbreiding. Helaas zal ik dat niet meer zo lang volhouden... Want het begint met een videokaart, maar waar is het einde? Bovendien wil ik nog duiken en waterskiën en daar geef je geld al net zo gemakkelijk uit. Maar ja, je kunt niet alles hebben... :wink:
Link naar reactie
[quote:bf6d220a49="kajutsa"]Ik heb vandaag een nieuwe v-kaart gekocht (de GF4 ti) en mijn GF2 ti 64MB is vrijgekomen... misschien iets voor jou?[/quote:bf6d220a49] Tja, wat vraag je ervoor? Sowieso zal ik even met mijn ouders (jaja) moeten "kletsen", want ze zeggen wel dat ik mag doen met mijn "eigen" geld wat ik wil, maar dat valt in de praktijk best tegen :evil: Trouwens, van welke fabrikant komt te jouwe?
Link naar reactie
ja heel goed... maarja die van mij heeft wel al een half jaar gedraait en het is een noname kaart. In 3Dmark2001 haalde ik een score van 4999 ermee (als dat jou iets zegt ;) ). Je moet maar ff nadenken, als je een nieuwe koopt... is hij wel helemaal nieuw :wink: Als je toch intresse hebt stuur je me maar een pb (bericht over het forum). groeten, anthony
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...