Ga naar inhoud

Wat vinden jullie van Dungeon Siege?


Aanbevolen berichten

Ik begrijp dus dat je van RPG's houd? Ten eerste neem is een kijkje in dit [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=63492&start=0]TOPIC[/url]. Ten tweede is dungeon siege een leuk spel, maar niet echt een super spel. Op dit moment zijn er veel leukere RPG's die in dat topic aan bod komen. Echter moet je voor sommige wel een behoorlijke pc hebben, anders is er geen donder aan. Daarmee bedoel ik een DirectX8 videokaart(bijv. GF3 of GF4) en een sneller processor en behoorlijk geheugen. Suc6 :)
Link naar reactie
Helaas, het spel geeft bij het opstarten een fatale fout m.b.t. mijn videokaart, moet dus toch maar een nieuwe kopen..... :cry: Ik heb niet genoeg geld om gelijk een superkaart te kopen, dus zal wel een mx-je worden o.i.d. In ieder geval bedankt voor jullie antwoorden! P.S. In Windows 98 kon ik wel in Direct3d spelen, nu in Windows XP worden er al standaard driver geinstalleerd door Windows, maar met deze drivers kan ik alleen in DirectDraw spelen, zou het hiermee te maken hebben?
Link naar reactie
[quote:d0cc6322ca="kajutsa"]Met mijn GF2 ti draait hij perfect... maar heeft soms ook nog moeite. Ikzelf vind dat je voor een paar euro's meer beter een GF2 ti/GTS/pro kan nemen met 34MB of 64MB. Ik weet niet of het in je budget ligt... maar ze zijn dus nogmaals +/- 100euro[/quote:d0cc6322ca] Op wat voor resolutie draai je dan? Ik heb maar een 15" scherm, dus hoger dan 1024x768 ga ik denk ik toch niet.
Link naar reactie
[quote:bc008d22d8="kajutsa"]Ja dat is waar, maar als jij hem op 800x600*32 kan spelen mag jij niet klagen denk ik. Dat is goed genoeg hoor :)[/quote:bc008d22d8] Nou, ik zal er eens over nadenken, ik had ook plannen om een G-force 4 mx440 te kopen, die is toch beter dan een G-force 2??? Bedankt voor de antwoorden in ieder geval!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...