Ga naar inhoud

GTA3 met Geforce 2mx schokkerig


Aanbevolen berichten

Bovenstaand spel wilt op mijn systeem (Duron 1200 128mb intern geforce 2mx) dus echt alleen maar draaien in 640 x 480 x 16. Ik weet wel dat ik geen superhoge resoluties hoef te verwachten, maar zelfs op deze resolutie loopt het niet helemaal super. Alle drivers zijn bijgewerkt, schijfje gedefragmenteerd en nog steeds af en toe schokkerig. Ligt dit aan de Geforce 2MX kaart of moet ik de problemen ergens anders zoeken. De helpfiles op gta3.com heb ik allemaal al gehad... :oops: Ook alle achtergrond programma´s heb ik uitgeschakeld dus ik weet echt niet meer waar het aan zou kunnen liggen behalve de videokaart...het lijkt me alleen zo sterk aangezien bovenstaande specificaties ruimschoots binnen de recommended system specs vallen..wie weet raad?
Link naar reactie
Tja, ontzettend veel mensen zijn bepaald niet te spreken over de performance van GTA3, waaronder ondergetekende. Ik zou het [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=63331] volgende topic [/url] even lezen, daar staat een tip die bij veel mensen wel schijnt te werken (ik heb het zelf nog steeds niet uitgeprobeerd omdat ik inmiddels bezig ben met andere spellen). Met een PIII500 kun je denk ik beter het spel niet kopen, het is met processoren die drie keer zo snel zijn al klooien. Dan kun je je mijn inziens beter bezig houden met Warcraft3, dat zal volgens mij geen probleem zijn en dat spel gaat heel wat langer mee :-)
Link naar reactie
Met mijn celeron 1000 mhz gf4 mx draaide gta3 perfect. Eerst ook heel erg langzaam, maar toen ik de optie Trails (O.i.d.) uitzette in het optiemenu (het was toch alleen maar irritant) draaide het spel perfect. Een P3 500 moet em volgens mij ook nog wel kunnen draaien. Ik weet alleen niet meer op wat voor'n resolutie ik em had draaien, het is alweer zo lang geleden...
Link naar reactie
[quote:cf3f4d28d8="Count Uilesnor"]Tja, ontzettend veel mensen zijn bepaald niet te spreken over de performance van GTA3, waaronder ondergetekende. Ik zou het [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=63331] volgende topic [/url] even lezen, daar staat een tip die bij veel mensen wel schijnt te werken (ik heb het zelf nog steeds niet uitgeprobeerd omdat ik inmiddels bezig ben met andere spellen). Met een PIII500 kun je denk ik beter het spel niet kopen, het is met processoren die drie keer zo snel zijn al klooien. Dan kun je je mijn inziens beter bezig houden met Warcraft3, dat zal volgens mij geen probleem zijn en dat spel gaat heel wat langer mee :-)[/quote:cf3f4d28d8] ja,ik de starter van die geweldige topic :P moet hierbbij wat medelen: DOWNLOAD HET!! ( [url]>>http://www.tommti-systems.com/main-Dateien/TOOLS/dontlinkthefile_3danalyzer-v14beta2.rar[/url]<< ) zet alleen SW T&L aan... de rest niet... ik speelde dit spel voor het eerst op mijn 1,2ghz AMD ATHLON. 256mb ram.. en de rest hetzelfde als nu... Toen was mijn framerate rond 20 tot 30.. maakte uit bij welk eiland ik was. Nu heb ik een AMD ATHLON 1800+, mijn framerate ligt nu rond de 50 (!)... dus dat progje is een echte aanraarder!! nu heb ik vraag wie het nog meer heeft gebruikt bij een andere game! en hoe de ervaringen daarmee waren..
Link naar reactie
[quote:9b45174aa8="The game"]how kan het dan dat gta3 prima op mijn systeem draait????? instellingen standaard 640x480x16 op gforce2mx &512mb en p3 500 er zit nooit logica in de computers[/quote:9b45174aa8] dit komt omdat de replay functie bij jou automatisch is uitgeschakeld.. en e hebt misschien 2x zoveel ram als mij
Link naar reactie
Wat voor een G2MX is het. Een G2MX 400 draait het bij een kennis van moi op 1074x760. Deze heeft dan wel 512mb Sd geheugen. Ik draai het nu ook op boven staande reso met mijn G2Ti. Af en toe heeft hij er ook moeite mee. Maar het is opzicht goed speelbaar. Misschien mot je de videokaart gaan overclocken. Dat scheelt een hoop. Een mooi progje hiervoor is Powerstrip. See YA
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...