Ga naar inhoud

Lord of the Rings : The game


Aanbevolen berichten

[quote:aaadfd2139="JaFO"]Leuk, maar wat heeft het met LoTR te maken ? Die orcs waar 'Aragorn' (of iemand anders?) mee vecht kan ik me nog een beetje in het verhaal als 'extra' voorstellen. Maar er heeft maar een hobbit met kleine spinnen gevochten ... en dat was Bilbo en dat gebeurde zeker niet in LoTR ... (hoezo muggeziften ;)).[/quote:aaadfd2139] Ben het met je eens hoor, maar je zegt wel zelf dat het doodsaai zou zijn als het spel helemaal hetzelfde zou zijn als het verhaal zelf :wink:
Link naar reactie
Zoals ik al zei kunnen ze er gewoon niks fatsoenlijks van maken. Als ze zich precies aan het verhaal houden dan is er gewoon niks aan (iedere echte fan kan dan het spel uitspelen, tenzij de controls tegenwerken). Wijken ze te veel af dan zouden ze m.i. beter een eigen wereld kunnen gebruiken ... En dat is ook meteen de reden waarom ik verwacht dat men bij LoTR gewoon de naam misbruikt om een matig spel mee te verkopen. Dit lijkt (op het moment) bv heel erg op 'Gauntlet:Dark Legacy' voor de PS2. Alleen ipv de generieke wizard/fighter/dwerg heeft men nu Aragorn/Legolas/Gimli ...
Link naar reactie
De echte LotR fans zullen er idd zeker niet op af knappen denk ik. Maar de mensen die nog nooit wat van LotR gehoord hebben etc. zullen met het spel niet bereikt worden... ...|| Hiermee bedoel ik te zeggen: Het spel wordt een "must-have" voor de fans, maar het overige publiek zal het spel niet zo gauw aanschaffen. (Dit is hoe ik erover denk ;) )
Link naar reactie
Op een enkele uitzondering na is er volgens mij geen enkele uitgever die na een mislukking nog een nieuwe versie wil riskeren. Eerlijk gezegd denk ik dat als de tekenfilm fatsoenlijk was geweest voor niet-fans, dat we nu geen LoTR-films hadden gehad ... en of dat zoo heel erg is waag ik te betwijfelen. Dit wordt geen spel voor de fans, dit wordt IMHO een spel waarvan de familie/vrienden van de echte fans denken dat het een leuk kadootje zou zijn. Ik denk zelfs dat er van die 'hard-core' fans zijn die FoTR een verschrikkelijk slechte film vonden ... Overigens : er zijn bordspellen (een voor The Hobbit en LoTR) & rpg's (Middle Earth roleplaying game) gemaakt. En enige tijd geleden is er een wargame uitgebracht door Games Workshop.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...