Ga naar inhoud

Mohaa,hoe steel je precies die stg 44?


Aanbevolen berichten

Hallo,ik doe telkens wat verkeerd bij het level waar je dat geweer moet stelen. Ik ga eerst dus die poort door,en dan die bunker binnen. Vervolgens steel ik dat uniform,en die identificatiepapieren. Dan zou ik me dus moeten kunnen legitimeren. Echter er wordt gelijk alarm geslagen wanneer ik die trap af ga naar beneden.Ik heb een paar keer gehad dat het wel goed ging,maar ik weet niet meer hoe ik dat deed. Dat geweer stelen,en de voorraad opblazen is me ook al gelukt,maar dan moet je zien te ontsnappen,en dat lukt me ook niet,omdat er dan zo gigantisch veel Duitsers komen. Owja,die indentificatie op niveau twee stelen is me ook gelukt,maar het werkt dus gewoon niet. Hoe doen jullie dat? Alvast bedankt. Gr.Mark.
Link naar reactie
Het is inderdaad wel mogelijk. Het aparte aan mohaa is dat in diverse levels de duitsers inderdaad maar blijven komen. Je moet dus niet blijven zitten afwachten, je raakt dan door je munitie heen, en je legt het loodje. Gewoon langzaam naar de uitgang oprukken, op geschikte plaatsen even schuilen, en je tegenstanders een voor een afschieten. Buiten kom je het verderop nog een paar keer tegen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...