Ga naar inhoud

Directx8 games


Aanbevolen berichten

Heb aquanox gedownload (die van 2.. mb). heb hem effe opgestart, wennen met het duits en de interface. Ziet er MOOI uit. Komende tijd kijken of het wel wat is. Maar Generals en deze zijn er niet voor de kerst. Zal ook het spel van van Red Dragon gaan zoeken en downen. Battlefield 1942 ga ik ook een demo zoeken De laaste dagen download mijn ADSL alleen demo's. Van de tips : Hot pursuit2 ziet er gaaf uit, heb ik op het verlanglijstje gezet, alleen is de politie lastig, ze kunnen een mens ook niet met rust laten als je wat gas geeft :P . UT2003 is iets voor later, niet voor de kerst. Moet eerst een ster zien te worden in quake3. Age of Mythology : hou niet van science fiction monsters Noot : ik heb beachhead 2002 demo ook gedowned., ook mooi en simpel, alleen kan ik hem alleen spelen als de PC pas is opgestart, als ik heb geinternet of een andere game heb gespeeld dan start ie op en gaat dan hangen. Als de oplossing simpel is hou ik me aanbevolen anders wordt het uninstall en komt ie sowieso niet op het lijstje.
Link naar reactie
NOLF2 gedowned. Al heb ik een p4 1,6 Ghz en een Radeon 9000 ipv een GF4 TI (recommended) heb ik alles op high detail gezet en je kan gewoon leuk spelen.Eerste test 5 minuten, great, mooie beelden,vooral de effecten zoals bij de waterval en de mistachtige toestanden. real heavy. Komt denk ik ook op het lijstje en dan nog een game zoeken, dan kan mijn vrouw uit 3 spelen kiezen. Die speelt geen spellen, dus zal de stem van de kids zal de doorslag geven. Mijn zoon zal wel NOLF2 willen en mijn dochter Pursuit2 Ik neem aan dat deze effecten mogelijk zijn door de Radeon chipset ?
Link naar reactie
[quote:2235b2a495="egslim"]Warcraft III en Battlefield 1942 zijn nu al weer een beetje ouder :) , maar DX8, zien er goed uit en zijn heel leuk om te spelen.[/quote:2235b2a495] Deze gooien we dan maar onder de titel "goude oude" :wink: Deze blijven nl. erg leuk, zeker met BF1942 met de laatste patch. Online gamen met dit spel is waanzinnig (+/- 32 man op een server, soms zelfs tot 64 ... :o ) Wellicht een andere uitdaging : New World Order ... of trekt je systeem het niet ... (die van mij in ieder geval niet ... :( )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...