Ga naar inhoud

supersonisch geweer texas shop 2


Aanbevolen berichten

ik heb in dit level van een man in een witte doktersjas een geweer gekregen, ik heb een aantal maal geschoten maar bij het 4e hokje moet ik een granaat afvuren, alle toetsen al geprobeerd maar niets lukt, ik kan ook niet verder waardoor ik aanneem dat ik pas verder kan na het afvuren van granaten met dit geweer? klopt dit en hoe vuur ik de granaten af?
Link naar reactie
- Eerst in de 'zoommodus' gaan, - dan het kruis op je doel zetten (bij hokje vier moet je op de muur richten), - daarna verander je met weaponspecial 4 de ammo van kogels naar granaten (staat links onderin het 'zoomscherm'), - met weaponspecial 3 ga je naar beneden naar 'lase', - deze activeer je met w.special 4, - als je nu het kruis op het rode puntje zet, heb je precies je wapen in de goede hoek om met een granaat het beoogde doel te raken; - in hokje vier moet je over de muur schieten (het doel staat daar achter), dit doe je door de bovenstaande procedure te volgen en daarna met w.special 3 & 4 de 'range' wat te vergroten. Dan schiet je over de muur. Veel succes. Luister ook eens goed naar die kerel in de witte jas, die legt het ook uit :-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...