Ga naar inhoud

gta 3 muis werkt niet


Aanbevolen berichten

[b:482c9153fd]Als je wilt dat anderen moeite doen om [i:482c9153fd]jou[/i:482c9153fd] probleem op te lossen, is het wel zo netjes als [i:482c9153fd]jij[/i:482c9153fd] de moeite neemt je vraag in begrijpelijk Nederlands te stellen!![/b:482c9153fd] :evil: :evil: :evil: Als je bedoelt dat je het spel niet kunt besturen met je muis, moet bij de opties instellen dat je de besturing 'standard' wilt hebben. Nu staat 'ie waarschijnlijk op 'classic'.
Link naar reactie
[quote:13dce2a3c5="stang66"]heb je je eigen bericht wel gelezen voordat je hem plaatste,en ja ik heb reeds dat gedaan wat je voorstelt maar dit helpt niet[/quote:13dce2a3c5] Al had ik 'm niet gelezen: ik vraag niemand om een gunst in deze entry, dus dat vind ik een fundamenteel verschil. Daarbij is het geheel volgens mij vrij goed te begrijpen, afgezien van de typo (het woordje 'je' een keer vergeten).
Link naar reactie
[quote:f196ab3c2c="Count Uilesnor"]...ik vraag niemand om een gunst in [b:f196ab3c2c]deze[/b:f196ab3c2c] entry...[/quote:f196ab3c2c] Lees bovenstaand citaat en sla acht op het gedeelte dat ik 'vet' heb gemaakt. Dit is mijn laatste reactie op deze topic, dit gekwaak begint me zwaar mijn strot uit te hangen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...