Ga naar inhoud

POLL: TEVREDEN MET SERIAL BEVEILIGING SOF2?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:dc86d28cf5="Foxenberg"]Precies. En steeds meer softwarebedrijven gaan over de kop. Dus zal Microsoft (de enige met voldoende middelen) de enige zijn die straks nog games uitbrengt, en of we daar nou zo blij mee moeten zijn? :o[/quote:dc86d28cf5] Idd dat is dus zwaar fucked op. Dus gewoon netjes betalen voor je games, want M$ kan geen eens een goed OS maken met een normale grafische interface. Laat staan een spel. De enige goed M$ game is Age of Empires 2, maar dat zullen ze vast wel van een opgekocht bedrijf gejat hebben zoals altijd. Nu weer Halo voor de Xbox gejat door Bungee games op te kopen. Terwijl Halo eigenlijk voor de PC in de maak was :evil:
Link naar reactie
Ik heb genoeg illegale spellen maar spellen die ik goed vind of demo's die ik goed vind koop ik gewoon, al is het alleen maar voor de boxart, doosje, boekje, soms muziek en cutscénes, [off-topic] idem voor dvd's [/off-topic] en mensen die serials gaan stelen in winkels zijn helemaal zielig. vooral spellen van westwood zijn het kopen waard, sta al te watertanden voor generals
Link naar reactie
Ik heb tot nu toe heel veel spellen illegaal gekopieerd, maar NIET omdat ik geen zin had er veel geld aan uit te geven, maar omdat ik dat geld gewoon niet had. Als je 200, misschien 300 gulden op de bank hebt koop je misschien 1 spel (ja, ik heb ook aardig wat legale spelen) maar als ik niks had gekopieerd had ik niet zo heel veel spellen kunnen spelen. Vanaf nu zal ik echter wel al me spellen legaal kopen, aangezien ik nu werk heb en het me vrij makkelijk kan veroorloven :). Misschien koop ik spellen als Max Payne en UT ook wel, gewoon omdat ik ze met veel plezier gespeeld heb. edit: ik heb misschien wel illegale software gebruikt, maar ik zou niet een cdkey uit de winkel jatten ten koste van een eerlijke koper. Natuurlijk gaat het illegaal gebruiken van de software ook ten koste van iemand en wel de ontwikkelaar/uitgever/distributeur, maar.... ehm... tsja ik heb geen ander ergument dan mijn (vroegere) budget :cry: .
Link naar reactie
O, ik heb ook een boel illegale spellen. Het voordeel daarvan is, dat als het spel niks blijkt te zijn (ondanks alle reclame die de maker gedaan heeft), je het zonder pijn kunt wissen. Dit is wat anders als je er 50 Euro voor betaald hebt!. En nadat ik na lang zoeken eindelijk Sof2 compleet gedownload had, heb ik natuurlijk ook wel geprobeerd om via een keymaker er in te komen, maar toen dat allemaal naadje was, heb ik het spel toch maar gewoon gekocht. 50 Euro voor een serienummer :-? . Leuk als dan blijkt dat een ander jouw nummer al gebruikt heeft!. :evil: :evil:
Link naar reactie
[quote:e82c652f9f="Rumaro"]O, ik heb ook een boel illegale spellen. Het voordeel daarvan is, dat als het spel niks blijkt te zijn (ondanks alle reclame die de maker gedaan heeft), je het zonder pijn kunt wissen. Dit is wat anders als je er 50 Euro voor betaald hebt!. En nadat ik na lang zoeken eindelijk Sof2 compleet gedownload had, heb ik natuurlijk ook wel geprobeerd om via een keymaker er in te komen, maar toen dat allemaal naadje was, heb ik het spel toch maar gewoon gekocht. 50 Euro voor een serienummer :-? . Leuk als dan blijkt dat een ander jouw nummer al gebruikt heeft!. :evil: :evil:[/quote:e82c652f9f] [offtopic]Ik zal denk ik alleen spellen kopen waarvan ik (bijna) zeker weet dat ik ze leuk vind, van die spellen waar maanden van tevoren al veel aandacht aan wordt besteed, de bekendste dus eigenlijk.[/offtopic]
Link naar reactie
dat zegt helemaal niks. Kijk maar naar die trailers van films. O wat geweldig. Totdat je de film gezien hebt. Mensen die de spellen beoordelen in bladen hoeven niet persé mijn smaak te hebben. Dat is heel duidelijk te zien: sommige hemelen rpg spelen helemaal op, terwijl ik er ECHT niks aan vind. ZO kraken ze bv Serious Sam2 af, terwijl ik het een prachtspel vond.
Link naar reactie
[quote:fda498a937="Rumaro"]dat zegt helemaal niks. Kijk maar naar die trailers van films. O wat geweldig. Totdat je de film gezien hebt. Mensen die de spellen beoordelen in bladen hoeven niet persé mijn smaak te hebben. Dat is heel duidelijk te zien: sommige hemelen rpg spelen helemaal op, terwijl ik er ECHT niks aan vind. ZO kraken ze bv Serious Sam2 af, terwijl ik het een prachtspel vond.[/quote:fda498a937] Je hebt helemaal gelijk, maar daar hebben we demo's voor :). Daarom is het ook heel vervelend als er geen demo is voor een spel :(.
Link naar reactie
Bovendien is het een kwestie van de reviewer kennen, het *hele* review lezen en het liefst nog meerdere bladen ook. En vervolgens dat geheel vergelijken met je eigen smaak. Dan weet je dat sommigen een spel al veel punten geven omdat er multiplayer in zit en het van een 'beroemd' team afkomstig is. Vergelijk de reviews van Gore maar met die van RtCW in de bladen ... Beide een matig tot slecht singleplayer, maar naar het schijnt wel 'goed' als multiplayer. Let maar op : C&C Generals en Doom 3 worden door sommigen al bij voorbaat de hemel in geprezen ... (en wat hebben we gezien ? wat mooie plaatjes en voor de rest niks)
Link naar reactie
[quote:36f2a0b6a9="JaFO"]Bovendien is het een kwestie van de reviewer kennen, het *hele* review lezen en het liefst nog meerdere bladen ook. En vervolgens dat geheel vergelijken met je eigen smaak. Dan weet je dat sommigen een spel al veel punten geven omdat er multiplayer in zit en het van een 'beroemd' team afkomstig is. Vergelijk de reviews van Gore maar met die van RtCW in de bladen ... Beide een matig tot slecht singleplayer, maar naar het schijnt wel 'goed' als multiplayer. Let maar op : C&C Generals en Doom 3 worden door sommigen al bij voorbaat de hemel in geprezen ... (en wat hebben we gezien ? wat mooie plaatjes en voor de rest niks)[/quote:36f2a0b6a9] Inderdaad, bij sommige bladen worden bepaalde spellen alleen al heilig verklaard omdat ze van bijvoorbeeld id Software, Westwood, Raven of een andere grote (en waarschijnlijk rijke) developer komen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...