Ga naar inhoud

POLL: TEVREDEN MET SERIAL BEVEILIGING SOF2?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:9900b37802="music_freak"]kajutsa kopen??? zo jij bent lekker rijk was ik maar zo rijk :lol:[/quote:9900b37802] *proest* ... en dat van iemand die een Intel P4 heeft ... zo'n beetje de duurste CPU qua prijs/prestatie die er is ... tip : als je een AMD CPU koopt heb je nog zat ruimte over voor een paar extra spellen ... en kom nu niet met 'die is van m'n ouders' o.i.d. ... zij hadden je met gemak een spel kunnen kopen als ze zo'n onding konden betalen.
Link naar reactie
[quote:277844fe3e="JaFO"][quote:277844fe3e="music_freak"]kajutsa kopen??? zo jij bent lekker rijk was ik maar zo rijk :lol:[/quote:277844fe3e] *proest* ... en dat van iemand die een Intel P4 heeft ... zo'n beetje de duurste CPU qua prijs/prestatie die er is ... tip : als je een AMD CPU koopt heb je nog zat ruimte over voor een paar extra spellen ... en kom nu niet met 'die is van m'n ouders' o.i.d. ... zij hadden je met gemak een spel kunnen kopen als ze zo'n onding konden betalen.[/quote:277844fe3e] ook de grootste onzin die ik ooit gehoord heb... anti intel is best maar je kan overdrijven
Link naar reactie
// hoezo anti-intel ? - P4 1,5 GHz : € 174,- - AMD @ 1,5 GHz : € 123,- (AMD XP 1800, moet in theorie dus vergeleken worden met een P4 1,8 van € 235,- ) Ik ga er ff voor het gemak van uit dat het moederbord ongeveer hetzelfde kost ... En dan nog geheugen : € 99,- (voor de AMD) tegen € 144,- voor je P4 Dat is 318 - 222 = 96 (of 157 als je de theoretische snelheid wilt geloven) die je aan betere dingen kunt uitgeven. Alles bij elkaar toch wel de moeite waard denk ik maar zo. (bron : http://www.computer-land.nl/index.php?page=producten&catid=129 )
Link naar reactie
dat bedoel ik niet, jij doet of iedereen op de hoogte moet zijn van hoe de prijs kwaliteits verhoudingen zijn van amd en intel. veel mensen die een pc kopen hebben daar echt geen flauw benul van en kopen vaak een kant en klaar ,verspilling idd(hoorde ik daar nou *katsjing!*?) maar om meteen in de aanval te gaan tegen die mensen vind ik niet kunnen
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:2dcc4926a0="craze"]dat bedoel ik niet, jij doet of iedereen op de hoogte moet zijn van hoe de prijs kwaliteits verhoudingen zijn van amd en intel. veel mensen die een pc kopen hebben daar echt geen flauw benul van en kopen vaak een kant en klaar ,verspilling idd(hoorde ik daar nou *katsjing!*?) maar om meteen in de aanval te gaan tegen die mensen vind ik niet kunnen[/quote:2dcc4926a0] dan moet je niet klagen over "dure" spellen ... of heb je wel eens gezocht op andere plaatsen dan de Free Recordshop en V&D en Dixons ? juist als je al niet te veel geld en verstand hebt lijkt het me logisch dat je eerst ff wat onderzoek doet (computerbladen zoals C!T, pricewatch van http://www.tweakers.net kunnen dan helpen) voordat je je geld uitgeeft. Iemand die z'n zak centen bij de eerste de beste verkoper inruilt voor een pc krijgt precies wat ie verdient : een veel te dure trage pc zonder service. 't is net zoiets als een auto kopen en dan achteraf gaan klagen over het feit dat het ding benzine zuipt en dat de benzine zo duur is.
Link naar reactie
roken is gewoon dom, je betaalt je scheel om je gezondheid om zeep te helpen :S en een pakje CDr's moet je ook niet kopen, gewoon een standje van 25 losse zijn veel goedkoper, alleen hebbie dan geen hoessies. BTW dis is eigenlijk vet OFFTOPIC! //ONTOPIC Ik vind het zeer goed dat de fabricanten hun software zo beveiligen want het is toch eigenlijk net zoals een computer, als iedreen zomaar ff voor 3 euro een P4 super geavanceerde computer kon krijgen zouden er toch geen computerfabricanten meer zijn?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...