Ga naar inhoud

Gamen : schadelijk of puur vermaak ? (zie NL1 23:00 vandaag)


Aanbevolen berichten

een van de makers van CS zou aan het woord komen (tenminste dat stond in de Metro(tm) ) ... dus 'niet weten hoe het werkt' lijkt me overdreven ;) Aan de andere kant : iemand die durft te zeggen dat CS 'het meest geweldadige spelletje' is ... die heeft niet gezien wat er allemaal in 2002 aan spellen te koop is....
Link naar reactie
idd ... Carmageddon was het enige spel dat hier in Nederland de politici naar de tv-shows kreeg (volgens mij was dat toen op NL3 bij Witteman o.i.d.) ... Ze zouden GTA3 eens moeten zien ... :D Je zou denken dat een succesvol spel als dat toch enigszins de aandacht zou moeten trekken gezien het onderwerp ;)
Link naar reactie
Ik denk dat de dames & heren politici genoeg onderwerpen hebben/hadden om mee op tv te komen dat ze niet zo hard hoefden te zoeken ... De 'rel' over Carmageddon was toen ook maar een of ander nietszeggend kamerlid dat vond dat 'het zoo verschrikkelijk was'. Ik zie hier dus niks op dat gebied gebeuren tenzij er een Columbine-toestand hier in Nederland plaatsvind ... en zeg nou zelf ... zo stom zijn de leerlingen hier toch niet ? btw : ik vraag me af wat ze zeggen van America's Army ... als ze actueel willen zijn dan zou dat 'spel' zeker genoemd moeten worden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...