Ga naar inhoud

Neverwinternights toolset


Aanbevolen berichten

Weet iemand waar ik gedetaileerde uitleg kan vinden over de scripttaal van de NWN toolset? Het in elkaar plakken van een module is niet zo moeilijk en het maken van conversaties gaat ook nog wel. Maar de script taal daar snap ik geen barst van :( Ik heb wel wet programmeer ervaring met Visual Basic maar niet met C (waar de scripttaal op gebaseerd is) Als vast bedankt voor de hulp.
Link naar reactie
[quote:43df896294="mariourk"]Weet iemand waar ik gedetaileerde uitleg kan vinden over de scripttaal van de NWN toolset? Het in elkaar plakken van een module is niet zo moeilijk en het maken van conversaties gaat ook nog wel. Maar de script taal daar snap ik geen barst van :( Ik heb wel wet programmeer ervaring met Visual Basic maar niet met C (waar de scripttaal op gebaseerd is) Als vast bedankt voor de hulp.[/quote:43df896294] Kijk even op de forums van Neverwinter Nights
Link naar reactie
Dat heb ik gedaan maar daar kwam helaas niet veel uit. Ik heb wel een pdf en een word doc gedownload waar al aardig wat word uitgelegd maar ze gaan er van uit dat je kunt programmeren met C. Echt verhelderend is dat dus niet. Ik hoopte eigenlijk dat iemand van jullie een (liefst nederlandse) site zou weten waar de scripttaal word uitgelegd
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...