Ga naar inhoud

netwerk spellen welke ??


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, heb hier al een tijd een netwerk liggen maar maak er weinig gebruik van tot gisteren..hihi toen ik ergens achterin een hoekje doom weer tegen kwam mijn broertje was ook eens thuis en ja je raadt al wat er gebeurde.. Aan het einde van de dag het netwerk over verhit.. :D Nu is mijn vraag welke spellen zijn er leuk om in het netwerk te spelen ??? Heb hier dus helaas geen adsl / kabel ofzo, anders had ik wel hier en daar demo's gedload. Ik ben opzoek naar verschillende soorten spellen.. Wat adviseren jullie ons ????? Alvast bedankt voor jullie antwoord(en). groeten, Gerwin.
Link naar reactie
Warcraft III > Aanrader Soldier of fortune 2 > gaat na een tijdje vervelen met z'n tweeen Starcraft > Aanrader Toca 2 > als je van racen houdt Warcraft III is echt aan te raden om te netwerk spelen, de computer is namelijk extreem goed en ik wordt na 5 minuten bij de eerste aanval in de pan gehakt terwijl ik bij warcraft II het gewoon makkelijk won. Zelfs de eerste missie heb ik nog niet eens kunnen uitspelen. :cry: Maarja wanneer ik over internet speel win ik het wel :D
Link naar reactie
Grand Theft Auto 2 (of gewoon GTA2) is ook leuk in multiplayer. Ik speel ook nog wel eens de oude Jedi Knight. Een groot voordeel van deze spellen is dat je geen killer systemen nodig hebt. Ik weet niet hoe jij dat hebt maar bij mij zijn alle pc's op het netwerk (behalve de mijne) al verouderd. (PII 350/AMD k6-2 350) En voor multiplayer geld: hoe meer zielen hoe meer vreugd. Met z'n tweeen gaat na verloop van tijd vervelen, helemaal als de een gewoon veel beter is. Dus als je op goede voet bent met de buren is het de overweging waard om ook een kabeltje die kant op te trekken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...