Ga naar inhoud

SoF2: Stabiliteit & Kotsen


Aanbevolen berichten

[quote:730a0118fb="Phruster"][quote:730a0118fb="Count Uilesnor"]Wisten jullie al dat het mogelijk is in SoF2 om een tegenstander te laten kotsen? :D[/quote:730a0118fb] en kan je ons ook vertellen HOE? :P[/quote:730a0118fb] Tja, je begrijpt dat een [i:730a0118fb]move[/i:730a0118fb] van dat kaliber nogal wat vergt van je techniek. Het is mij nog niet gelukt (ik ben vandaag pas begonnen met spelen). Maar als je [url=http://forums.ravensoft.com/ib/ikonboard.pl?s=3d242b890234ffff;act=ST;f=1;t=3963] deze link [/url] volgt, krijg je uitleg van onder andere een programmeur zelf :D //HIDMAN-X Je broek naar beneden trekken? Pff... Ik ken een toetsencombinatie waarmee je kunt zorgen dat je gekleed in niet meer dan een koppelriem je missie vervolgt. Over dat vastlopen trouwens: ik heb er om de een of andere reden geen last meer van :-? Eerst liep het spel om het half uur vast en toen opeens helemaal niet meer :-? :D
Link naar reactie
Vind je? Ik vind juist de GFX van SoF2 veel mooier. Kijk maar eens naar bijvoorbeeld het detail op de wapens van je teammates als je in Colombia zit, werkelijk heel goed gedaan :) Performance is wel wat aan te doen. Je moet ieg compressed textures gebruiken ipv 32 bits, dat is een echte performance killer.
Link naar reactie
Nou, ik heb inmiddels geen problemen meer met het spel hoor. En ik vermaak me er kostelijk mee. De gfx vind ik dik in orde. Ik was juist prettig verrast door de performance, tot mijn verbazing was 1024x768x32 met high detail textures e.d. helemaal geen probleem, ik haal een goeie framerate:-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...