Ga naar inhoud

America's Army demo is er (zelfde tech als UT'03 straks!)


Aanbevolen berichten

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote:4abe1af148="SkinnerEd"]Vanavond gelijk kijken, is het singleplayer?[/quote:4abe1af148] Voor zover ik het begrepen heb is alleen het 'oefengedeelte' off-line ... de rest is dus puur multiplayer ... btw : ik zag op hun forum staan dat er ook 'server'-versies gaan komen. We zullen dus niet afhankelijk zijn van de servers die het leger hier in europa zou hebben // -- edit -- Beyond Unreal meld de volgende details [quote:4abe1af148] 4 single player maps (including Basic Training, Obstacle Course, Rifle Marksmanship, and more) 6 multiplayer maps (at least five different terrains, as well as MILES missions), including a homeland defense operation, urban training, freeing prisoners, and protecting against an act of ecological terrorism. tours with the 10th Mountain Division and 172d Infantry Brigade and much, much more! [/quote:4abe1af148] alternatieve mirror : http://www.3dgamers.com/dl/games/americasarmy/armyopsrecon.exe.html en spelletjesgarnaal nu ook : http://www.spelletjesgarnaal.be/demos/index.html#38130
Link naar reactie
Opletten : om verder dan de allereerste trainingsmissie te kunnen komen moet je je registreren ... pas dan kun je je 'score' bijhouden na het succesvol afsluiten van een training. Nog een nadeel : de laatste trainingsmissie (een missie tussen twee eenheden) is alleen on-line te spelen ... en dat moet via gamespy arcade (totdat ze hun eigen in-game browser hebben) :( Verder schijnt het zo te zijn dat de betreffende map in de normale maprotatie van de servers zit. Dus lang wachten en dan nog niet kunnen spelen omdat de server vol is (aangezien *iedereen* dat level in ieder geval 1 keer moet spelen) zijn de gevolgen :(
Link naar reactie
En wat was je score op de 'rifle range' ? Zelf heb ik 'Marksman' met gemak gehaald, maar 'expert' (= 30 v/d 40) is me net niet gelukt. // -- open de console kun je met 'open mout_mckenna' andere levels openen. Enige nadeel is dat je niet kunt bewegen of om je heen kunt kijken (tenminste dat ging bij mij niet :() met 'class r', 'class s', 'class s24' & 'class g' kun je via de console vlug van klasse veranderen.
Link naar reactie
ik heb ff snel gespeelt maar ligt het aan mij of speel ik te snel/slecht want ik mis veel doelwitten ook al probeer ik rekening te houden met de recoil ik haal maximaal 20 meer ff nu niet (10 min zitten spelen). en als ik blijkt dat ik scheef ben wil je dan een paar tips geven want de forum van America's Army gaat niet echt snel :-?
Link naar reactie
tips : - niet het crosshair, maar de 'iron sights' gebruiken - op het 'hoofd' van het figuur richten (linkerpunt van je 'voorste richtpunt' op het 'hoofd' richten - letten op de 'ademhaling' dit is geen CS ... je moet echt richten en met de 'kogelbaan' rekening houden ... (LOL en ik maar denken dat ik met 27/40 slecht was ;))
Link naar reactie
[quote:3976f6e536="JaFO"]En wat was je score op de 'rifle range' ? Zelf heb ik 'Marksman' met gemak gehaald, maar 'expert' (= 30 v/d 40) is me net niet gelukt. // -- open de console kun je met 'open mout_mckenna' andere levels openen. Enige nadeel is dat je niet kunt bewegen of om je heen kunt kijken (tenminste dat ging bij mij niet :() met 'class r', 'class s', 'class s24' & 'class g' kun je via de console vlug van klasse veranderen.[/quote:3976f6e536] 29 was mijn hoogste, net geen expert dus. :( Het is trouwens mogelijk om marksman al te halen zonder te mikken, maar alleen met crosshair te werken :D Als ik wel iron sights gebruik, dan mis ik er steeds een zooi straande, maar liggend raak ik ze bijna allemaal, dat is dus een behoorlijk stuk nauwkeuriger. De graphics doen bij mij wel gek, het lijkt een beetje op 'interlaced' bij mij, even kijken of ik dat er nog uit krijgen kan. Sound effects etc van de wapens vind ik wel heel goed overigens.
Link naar reactie
:) als je de andere levels eens wilt doorlopen : - open de console - 'open <level>' (mout_mckenna, pipeline, hq_raid bv) - nadat het level is geladen : = mpcheat playerlock 0 (zodat je kunt bewegen) = class r (of een van de anderen) zodat je wapens kunt 'kiezen') - freecamera 1 en je kunt jezelf helemaal bekijken Leuk is dat je het herladen precies in 3rd persoon ziet gebeuren :) Tijdens het kruipen, sprinten & klimmen kun je niet schieten ;) (logisch maar toch :D) De gebaren zijn ook voor niet-kenners te volgen (oefen ze eerst met 'fluisteren', dan is de herkenning eenvoudig als je echt stil moet zijn) btw : dat zware sniperrifle zuigt ... na een paar keer schieten had ik al een 'jam' te pakken ... :( ;) Zorg dus dat je weet waar je 'unjam'-knop zit, anders zit je met de gebakken peren :)
Link naar reactie
JaFo, welke drivers gebruik jij? Ik draaide eerst op 6071 voor XP, daar liep dat spel maximaal op 800x600 op... maar ik installeerde net de 6094 drivers maar weer eens, en nu loopt 1280x1024 wel vloeiend met ales op MAX :) Kennelijk zit daar een grote verbetering in. Nu hoop ik ook alleen dat die drivers het met UT2003 beter gaan doen:)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...