Ga naar inhoud

Nu al een patch voor WarcraftIII


Aanbevolen berichten

[quote:276c78b3ff="Boerke87"]Ja ok dat snap ik. Maar als het spel gisteren pas in de VS uitgekomen is hoe kunnen er dan al warez van zijn? Dan heeft toch niemand het nog? Of zie ik dat nu weer verkeerd...?[/quote:276c78b3ff] Op het moment dat een spel "GOLD" gaat (gold is de disc waar alle kopien van gemaakt worden in de fabriek) dan worden de eerste illegale versies al op het net gegooit. dat is meestal al 1 a 2 dagen na de GOLD status. meestal door werknemers zelf die hem verspreiden voor veel geld. tussen Gold status en het daadwerkelijk in de schappen liggen zit circa 2 a 4 weken.
Link naar reactie
[quote:b5b3e2092f="Bomberman"]Zeker vroeg die patch, ik moet het spel nog kopen. Zitten er dan nog fouten in het spel, na al die ontwikkeling.[/quote:b5b3e2092f] In elk spel zitten wel wat fouten, er zijn weinig games waar nooit een patch voor is gemaakt, dat hou je. Hoe dan ook ik heb tot nu toe maar een fout gevonden in het spel maar dat licht denk ik aan me geluidskaart omdat ik het ook bij Never Winter Nights heb, verder heb ik in Warcraft III niets verkeerds gevonden, je kan hem met een gerust hart kopen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...