Ga naar inhoud

licht groen scherm in sof2


Aanbevolen berichten

omdat ik mijn saved games niet meer kan laden, heb ik geprobeerd om sof2 in safe mode op te starten, ook via deze weg lukt het niet op de game op te starten, wel worden alle kleuren heel licht, als ik de game normaal opstart blijven de kleuren heel licht, ik heb het hele spel verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar de problemen blijven!!!! dus einde verhaal om de game verder te spelen en ik was al een heel eind in Hong Kong. mooi k..
Link naar reactie
Zit er geen optie in het spel om save-games te verwijderen??? Meestal zit dat bij zoiets als bij save-games laden..... Als dat niet lukt, kan je handmatig gaan verwijderen. Er zijn minimaal 2 mogelijkheden waar de save-games worden opgeslagen: Sommige spellen slaan de save-games op in de persoonlijke "mijn documenten" map. Kijk daar eens. Meestal echter worden save-games gewoon ergens in een submap onder de map van het spel zelf opgeslagen. Deze submap heeft dan een naam met zoiets als save-games o.i.d. Gewoon even alle mapjes nakijken. De extensie van een opgeslagen game is vaak *.sav Voordat je alles verwijdert, zou ik ze tijdelijk even ergens anders opslaan, dan opnieuw proberen en als het goed werkt, alles pas definitief weggooien. Het makkelijkste werk je met de verkenner/deze computer. Even je HD afzoeken in de genoemde mappen. Succes.
Link naar reactie
in ieder geval is 1 probleem opgelost, ik kan het spel weer opstarten, een aantal saves verwijderd en ik kan weer aan de slag, alleen de kleuren blijven heel licht, lijkt wel een oud dos spel, dit is ontstaan na opstarten in de safe mode, hoe krijg ik in hemelsnaam het mooie grafische scherm weer terug?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...