Ga naar inhoud

GTA 3 - missie


Aanbevolen berichten

[quote:908f422b0a="Speedy"]Ik heb em gehaald met de FBI auto, je moet buiten een snelle auto ook een auto met een fatsoenlijke wegligging hebben en die zijn er maar weinig.[/quote:908f422b0a] jah, maar die auto krijgen lukt je ook alleen maar om te cheaten, want die FBI lui zijn zo irritant als de pest, en tegen de tijd dat je bij de sprayshop bent ben je al een paar keer goedgeraakt, of geflipt... Maar welke race missie bedoel je, er zijn er 2 he, eentje op 1e eiland, die georganiseerd door EL burro en eentje op 2e eiland georganiseerd door die rasta lui, die 1e is idd beter te halen met een snelle auto, mijn tip is: ga naar de junkyard, ergens bij de bombshop van 8-ball, daar is een garage in de buurt met een banshee daar binnen in, schiet de ramen stuk, of ram er een auto doorheen en pak die auto, dan haal je het wel, voor die 2e missie, zoek gewoon ff rond er rijden zat banshees en stingers rond.. suc6. BTW: er is niet een directe cheat om een missie overte slaan
Link naar reactie
Bedankt voor al jullie reacties. Het is trouwens de missie "Von Heist" (volgens mij) dat je een telefoon moet beantwoorden enzo, in ieder geval niet op een eiland. Ik heb het al een paar x met een vlammenauto geprobeerd maar dat lukt niet. Verder heb ik wel een Microsoft gamepad maar daar zijn de stuurknoppen aan elkaar vast, das dus ook niet zo handig. Enne welke auto is de Patriot?
Link naar reactie
[quote:c6c2f5e4e6="turbulence"][quote:c6c2f5e4e6="Speedy"]Ik heb em gehaald met de FBI auto, je moet buiten een snelle auto ook een auto met een fatsoenlijke wegligging hebben en die zijn er maar weinig.[/quote:c6c2f5e4e6] [/quote:c6c2f5e4e6] Die heb ik gewoon gehaald hoor, niks geen cheat aan. Redelijk makkelijk gegaan ook nog. Patriot is meen ik die Hummer look a like (grote jeep)
Link naar reactie
Heb de tweede racemissie (eerste van tweede eiland) met een vrachtauto (!) gehaald. Ik ramde ze allemaal van de weg. Toen ik 6 van de 15 had, raakte ik verdwaald, maar was toch ruim voldoende. De derde missie waarbij je telefoons moet beantwoorden heb ik in één keer gehaald. Heb de snelle auto gepakt die bij de ontmoetingsplaats met de Japanse dame staat. Je moet wel de kortste weg zien te vinden. Vlak voor de 1 na laatste telefoon (op de campus) kun je als je goed rijdt een heel stuk afsnijden over een grasveld met bomen. Terugweg zelfde verhaal.
Link naar reactie
[quote:df84f07a56="Count Uilesnor"]En waar haal jij op het eerste eiland een cheetah vandaan?[/quote:df84f07a56] Achter het tankstation net ff hoger is een parkeerterein met een autoshowroem waar precies 1 cheetah in staat. BTW: Elke keer staat daar een nieuwe voor je klaar, ik rij dan ook alleen maar cheetah.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...