Ga naar inhoud

DE toekomstfifa, hoe moet die eruit zien?


Aanbevolen berichten

Hey, Ik ben wel es benieuwd naar jullie creatieve gedachten over de toekomstfifa :lol: ik wil wel eens weten hoe de toekomstfifa eruit moet komen te zien en wat voor opties er moeten zijn, ik heb al wat: 1. zelf scheidsrechter zijn 2. vechten tussen spelers op het veld of met scheidsrechter 3. bloed als iemand bv. een elleboog tegen zn neus aan heeft gekregen 4. zelf keeperbesturing, dus duiken enzo 5. een speler zelf goed kunnen maken dmv. trainingen Ik heb er nog wel veel meer, maar dit vond ik de leukste. Laat het me weten! :D
Link naar reactie
Van de dingen die jij noemt vind ik de optie om zelf de keeper te kunnen besturen de enige zinnige. Zelf zou ik het al heel wat vinden als de trainingsmode en de penaltymode terugkwam en als de spelregels met betrekking tot het vervangen van spelers eindelijk eens een keer klopte. Ik heb het in 2002 nog niet geprobeerd maar sinds fifa '95 is het niet meer mogelijk om, als bijv. een verdediger eruit is gestuurd een andere speler naar die positie te zetten (dus gewoon een spits naar de opengevallen plek op het middenveld zetten bijv.). Het dmv 1 toets aanslag kunnen wisselen van speelwijze moet ook accuut weer terugkomen in het spel. Welke gek bedacht heeft dat dat eruit moet weet ik niet maar het spel is er niet beter door geworden. Ik wil de schijnbewegingen terug!!! En je moet weer een stiffie kunnen maken als je vrij voor de keeper komt. In Fifa World cup '98 (in mijn ogen nog steeds de best speelbare versie tot nu toe) kon je met 2 kleine tikjes op A de bal subtiel over de keeper heen stiften. Was prachtig. In de latere versies kreeg je dan plots een idiote hoge bal richting een speler die in de buurt van de hoekvlag stond. Over AI gesproken!!! Nu, in fifa 2002 kun je wel weer een lob maken als je voor de keeper komt maar het is het gewoon niet helemaal. Bal veel te hoog en zo. Er moet veel meer vrijheid komen in het maken van je opstelling. Als ik met de laatste 5 minuten met 10 man voor mijn eigen doel wil spelen moet dat gewoon kunnen. EA concentreert zich echer alleen maar op de graphics, en hoewel die steeds beter worden zijn die imho voor de gameplay niet essentieel. Hoewel, het bewegen van de doelnetten lijkt nog steeds nergens op. Daar mogen ze toch wel wat werk van gaan maken. Laat dat 3D publiek (willen ze gaan doen) dan maar zitten, want dat interesseert me echt geen hol, is alleen maar ballast voor je pc.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...