Ga naar inhoud

Een paar vraagjes over Unreal Tournement


Aanbevolen berichten

// -- hoezo 'offtopic' ? ;) hadden ze het maar niet moeten afschaffen :D :p -- [quote:79e776f67e] ... -dat het allebei verschrikkelijk slecht getekend is (figuren bewegen totaal niet soepel en er wordt steeds zo min mogelijk geanimeerd, dus alle tekeningen stil laten staan en alleen de mond bewegen, dat soort grappen), veel afleveringen voor heel weinig geld uitpoepen is het doel, ... [/quote:79e776f67e] Dat is gewoon de techniek van het jaar 0 met een even groot budget (plaatjes tekenen voor elke animatie is verschrikkelijk duur en dus werd dat op die manier voor veel van die tekenfilm series gedaan) Aan de andere kant : heb je al eens de allereerste Simpsons of TMNT cartoons gezien ? ... of Guyver ? (zelfde animatie techniek, maar qua verhaal stukken beter, alhoewel dat zeker t.o.v. DBZ niet echt moeilijk is ;)) // --- Als je idd single-player campagne & de normale botmatches 'tegelijk' speelt dan zou je dit soort dingen kunnen verwachten aangezien er maar 1 plaats is waar je instellingen voor je playermodel/voice/naam worden opgeslagen.
Link naar reactie
Ja, die eerste Simpsons heb ik wel eens gezien. Bedenk wel dat dat geen op zichzelf staande tekenfilm was, maar een 5 minuten durend filmpje dat deel was van een ander programma (en populair werd). Maar ik ben inmiddels beter gewend. Als je bijvoorbeeld eens kijkt hoe een figuur in Cow & Chicken kijkt als 'ie schrikt (om maar eens iets te noemen), dan zie je hoe de hele figuur die emotie uitdrukt. Dat is nog eens wat anders dan dezelfde tekening gebruiken, maar dan met grote ogen en mond (en van die zweetdruppeltjes rond het hoofd die Japanners naar ik begin te vermoeden allemaal hebben op dat soort momenten). Achteraf gezien zijn tekenfilms als 'Mask' en G.I.Joe (of hoe heette dat ook alweer) niet veel beter en dat weerhield me er vroeger ook niet van om ze te kijken :-) Overigens ben ik wel vrij dol op de slechtst geanimeerde tekenfilm aller tijden... SOUTHPARK :-D {Zo, nu alleen nog even de post als on topic vermommen...;-)} Ja, dat UT... nou dat is me het spelletje wel...
Link naar reactie
maar Southpark is niet 'slecht geanimeerd' ... da's kunst (met een grote K) ! :D Computerkunst nog wel aangezien ze alles met een 3D pakket schijnen te maken (stond in een van de computergraphics bladen). Maar wat mij betreft is Futurama een stuk sterker & beter ;) // -- om maar weer 'on-topic' te wezen : is het probleem nu opgelost of niet ?
Link naar reactie
De aimbot is een gekopieerd script van Loque op godlike,... 100% accuracy. De crosshairs zijn non-stop op je gericht. Dan heb je ook nog triggerbots. Veel moeilijker te herkennen. Deze schiet zodra een doel inje crosshairs komt. Er zijn ook nog andere playerhacks, zoals een radar mod,... zeer moeilijk te herkennen. Pas als iemand altijd met vol geladen raketten op je om de hoek w8. En dan nog,... Ook zijn er spectator hacks,... een spectator kun je niet zien of fraggen,... maar deze hacks kunnen wel liften blokkeren en vlaggen jatten,... allemaal onzichtbaar.
Link naar reactie
Ze mogen dan in theorie allemaal bestaan ... maar hoeveel zie je nu werkelijk on-line ? IMHO is 99% van diegenen die van het gebruik van 'aimbots' e.d. wordt beschuldigt gewoon beter. Diegenen die klagen zijn gewoon een stelletje watjes dat er niet tegen kan dat er iemand wel eens beter zou kunnen zijn ... als je goed luistert naar de omgevingsgeluiden (en dat kan alleen als je de muziek uit hebt) kun je meestal iemand al horen voordat je de hoek om loopt. Zeker als iedereen als een kip zonder kop in een vast rondje rent is die taktiek zeer doeltreffend & dodelijk. Een hele serie van 'headshots' is echt niet moeilijk in UT ... vooral als je bedenkt dat alles altijd uitkomt waar je richt. Met een wapen als de 'rippergun' of het sniperrifle is dat dan met een beetje oefening best te doen. Zeker als de tegenstander niet huppelt als een gek konijn.
Link naar reactie
Dat klopt inderdaad. Ik moet ook altijd zo lachen als players die ik al tijden heb zien spelen in de comunitie uitgemaakt worden voor cheater door een stel n00b's. Zelf ben ik er altijd heel voorzichtig mee, heel soms heb ik wel eens dat ik denk, tsja, twijvelgeval, maar meestal zijn de spelers zelf gewoon erg goed.
Link naar reactie
Zeker,... maar de aimbots,... zeldzaam als ze zijn zijn vrij goed te herkennen als je er een hebt. Een serie van 25 headshots op rij,... in een spel met 10 man,... in zeer korte tijd. Een speler die stil blijft staan en je met een enforcer kan fraggen ook al heb je 100 armor en huppel je als een konijn,... In al die jaren heb ik er 3 gezien,... Het waren geen twijfel gevallen,... F5 en iedereen kon het zelf zien,...
Link naar reactie
euh,... ik stond nr 1 op het lijstje hij 6,.... Het waren semi-n00bs die in de pan gehakt werden,... hij viel op! Toen ben ik em een gaan volgen met F5 camera functie,... hij ricchte al door muren,... als iemand konijntje speelde moest je zijn voorspellingskracht eens zijn,... dwars door muren heen,...
Link naar reactie
[quote:971fc59c65="BA"]Dat klopt inderdaad. Ik moet ook altijd zo lachen als players die ik al tijden heb zien spelen in de comunitie uitgemaakt worden voor cheater door een stel n00b's. Zelf ben ik er altijd heel voorzichtig mee, heel soms heb ik wel eens dat ik denk, tsja, twijvelgeval, maar meestal zijn de spelers zelf gewoon erg goed.[/quote:971fc59c65] Ik vind *dat* juist zeer triest ... in plaats van na te denken over de eigen stommiteiten en/of de tegenstander met z'n vaardigheid te feliciteren gaat 'men' lopen klagen. Dat is m.i. nu net de reden dat aimbots zo succesvol zijn in het kapotmaken van een spel/community ...
Link naar reactie
[b:f61c3a7cdb]TEAMKILLERS[/b:f61c3a7cdb] Bah... :x die kan ik niet uitstaan, dan heb ik liever een aimbotter in het andere team, dan een teamkiller bij mij :evil: . Bij games waar je alleen maar met de shock-rifle kan, word ik vaker voor aimbotter uitgescholden. :lol: echt waar. :o BTW, bij CTF-FacingWorlds heb ik als sniper, 7 headshots achter elkaar gedaan 8) , dus niet te snel aimbot, schreeuwen bij andere spelers. Mijn online naam is: [b:f61c3a7cdb]DaGreatRV[/b:f61c3a7cdb]
Link naar reactie
[quote:eaa212b93e="JaFO"][quote:eaa212b93e="BA"]Dat klopt inderdaad. Ik moet ook altijd zo lachen als players die ik al tijden heb zien spelen in de comunitie uitgemaakt worden voor cheater door een stel n00b's. Zelf ben ik er altijd heel voorzichtig mee, heel soms heb ik wel eens dat ik denk, tsja, twijvelgeval, maar meestal zijn de spelers zelf gewoon erg goed.[/quote:eaa212b93e] Ik vind *dat* juist zeer triest ... in plaats van na te denken over de eigen stommiteiten en/of de tegenstander met z'n vaardigheid te feliciteren gaat 'men' lopen klagen. Dat is m.i. nu net de reden dat aimbots zo succesvol zijn in het kapotmaken van een spel/community ...[/quote:eaa212b93e] In de SF comunity kent iedereen elkaar, en als er een n00b komt die "cheater" begint te brullen dan wordt daar al niet eens meer op gelet. Ik ben ook wel eens voor cheater uitgemaakt omdat ik 4 headshots maakte met een M4, tsja, ze kunnen gewoon niet tegen hun verlies. Tegenwoordig zit op bijna alle servers SFPure of SFCSHP, duscheaten kan al bijna niet meer. Dat laatste heb je zeker gelijk in, kijk maar naar CS, als er ergens veel cheaters zijn dan is het daar wel, daar hor je ook iedereen klagen dat ze er mee stoppen gaan omdat er geen lol meer aan is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...