Ga naar inhoud

website maken over games!!


Aanbevolen berichten

[quote:42a931b497="Acid Puke"]weet iemand wat er allemaal zo aducatiefs is over game,s ik moet namelijk een website maken dat educatief is voor leeftijdsgenoten(14 jaar) en ik heb als onderwerp games de consoles kun je veel informatie geven. wat nog meer??? zijn overvieuws en revieuws educatief?[/quote:42a931b497] Reviews zijn niet echt educatief, ze zijn 'informatief' ;) Mogelijke onderwerpen : - de geschiedenis van de spelcomputer (wat is er allemaal geweest sinds Pong is uitgevonden ? en wat kan zo'n ding tegenwoordig ... ) - welke soorten spellen zijn er, wat is hun 'doel' ? (leg uit wat wij als 'gamers' onder een FPS verstaan) - zelf spellen maken : kan dat ? (hint : dankzij het uitbouwen van bestaande spellen m.b.v. mods & mutators kun je tegenwoordig zelf spellen maken zonder echt alles zelf te moeten doen. Er zijn wel pogingen geweest om echte zelf-bouw paketten te maken, maar die zijn nooit geslaagd ...) Als je dat allemaal hebt gedaan, dan denk ik dat je wel een paar jaar zoet bent geweest ;) -- edit -- En als laatste nog een hele goede (ook voor jou ;)) : Hoe gedraag ik me on-line en in forums over spellen ? Wat is crossposten ? Wat zijn warez & leaks ? En waarom zijn ze verboden ? Wat zijn aimbots, cheaters, n00bs, newbies, campers, snipers & 'lamers' ?
Link naar reactie
[quote:18d6ef432e="Mythical"]Wat zijn aimbots, cheaters, n00bs, newbies, campers, snipers & 'lamers' ? volgens mij zijn n00bs en newbies relatief hetzelfde :p[/quote:18d6ef432e] 'newbie' is iemand die nieuw is, gewoon bepaalde dingen niet begrijpt en niet bang is om iets op een normale manier te vragen. 'n00b' of 'noob' = zijn de randdebielen die te stom/ongeduldig zijn om ook maar iets te leren. Dit zullen ook de figuren zijn die als eerste een aimbot of andere cheat on-line zullen gebruiken ... Dat is de definitie zoals ik ze heb begrepen ... en zo gebruik ik het ook indien nodig.
Link naar reactie
[quote:1a65c79a89="belske"]en een camper is iemand die altijd op de zelfde plaats blijft zitten[/quote:1a65c79a89] *eh* en hoe noem je dan iemand die de vlag verdedigt in CTF ? Dan blijf je in principe ook de hele wedstrijd op dezelfde plaats ... Of een 'sniper' ? Die kan ook een hele tijd op dezelfde plek blijven als de tegenstanders te stom zijn om uit hun doppen te kijken ... 'Camper' stamt uit Quake waar mensen in de buurt van 'powerups' & andere krachtige wapens kampeerden (To Camp = kamperen ... ;)) De watjes die daar niet tegen konden begonnen te klagen over 'campers' ... (en gebruikten het dus als scheldwoord!) [quote:1a65c79a89] een lamer doet helemaal niks, die laat anderen het werk opknappen [/quote:1a65c79a89] dus een keeper in voetbal is ook een 'lamer' aangezien hij de anderen het werk (= scoren) laat doen ? ...
Link naar reactie
[quote:93d063af36]dus een keeper in voetbal is ook een 'lamer' aangezien hij de anderen het werk (= scoren) laat doen ? ...[/quote:93d063af36] nee, aangezien de keeper bij voetbal speciaal die functie heeft: het verdedigen van het doel. Same case bij de verdediger van de vlag. Een camper is dus iemand die de hele tijd op 1 en dezelfde plaats blijft (meestal idd bij powerups/wapens en de enemy-respawn plaatsen) terwijl het eigenlijk eerlijker is als hij gewoon rond loopt en andere spelers fragt. Tis dus niet echt verboden maar wel flauw en eigenlijk een beetje valsspelen, vooral het campen bij respawn area's is vervelend want dan heeft de respawn nog geen goed wapen en kan hij zich niet goed verdedigen. tot sinas, diesel66
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...