Ga naar inhoud

GP4 en bugs?


Aanbevolen berichten

Ik heb altijd tot grote tevredenheid altijd GP2 en 3 gespeeld zonder ook maar één vastloper of ander serieus probleem. GP4 is de allereerste game sinds ik Win2000 gebruik (1 jaar) waarbij ik de RESET knop nodig heb om mijn pc weer aan de praat te krijgen :x, SOF2 bijvoorbeeld geeft geen enkel probleem en is ook niet de lichtste... Het geluid wil maar niet op 4 speakers, als we met zijn tweeen rijden en via shift-q de pits in gaan kunnen we niet meer starten en dan de spontane crashes waarbij ik ineens weer op het bureuablad sta! Voor de rest is het een wéér betere en te gekke sim :lol: Nogmaals met GP3 kan ik uren racen zonder problemen (of ik moet de motor opblazen :wink: ) en andere games gaan ook goed, dus aan Windows of pc ligt het niet. Iemand anders ervaringen of een tip? Ik heb al gekeken voor patches, maar die zijn er nog niet. Bart
Link naar reactie
Hmm ik ken die problemen ook. Heb je hem in de winkel gekocht??. Met de niet gekochte verie had ik het erger dan met de gekochte verie die ik nu bezit. :lol: heb ook veel last van irritante bugs. Wielen die er niet weer opkomen in de pits, autos die ineens in het grind staan en dan gewoon weer verdwijnen. Als ik dit allemaal had geweten had ik hem niet gekocht. Ben een hele grote fan van de Grand Prix serie maar ik speel nu vaker GP3 dan 4. Graphics zijn wel errug ok, maar er zitten veelste veel bugs in. Het is gewoon wachten op een patch die ze uitbrengen.
Link naar reactie
Ja, voor dit soort zeer veel gespeelde spellen koop ik altijd de volledige versie in de winkel. Dus daar ligt het niet aan. Hopen dat die patch er snel komt. Van de graphics problemen die je noemt heb ik gelukkig geen last :) Hierbij nog voor de volledig mijn sysspecs: Asus A7V226-E Duron 1200 Morgan (nu nog, binnenkort XP hoop ik) 256mb DDR pc2100 Geforce2 MX400 64mb 2x Maxtor 40gb UDMA133 7200 (RAID0) Onboard C-Media 5.1 Logitech Wingman Formula Force Unisys 17" crt monitor Bart
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...