Ga naar inhoud

Weet iemand een cool spel??


Aanbevolen berichten

Ik heb nooit zo goed begrepen wat je aan screenies hebt. Je ziet een stilstaand plaatje, maar je weet helemaal nog niet hoe het loopt/eruit ziet op jouw pc. Bovendien past het forum dan niet meer op m'n scherm en moet ik telkens opzij scrollen. :D Op [url]nwn.bioware.com[/url] staan wel wat plaatjes. Kijk daar maar eens.
Link naar reactie
  • Reacties 108
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    109

[quote:7a6953be9f="Red Dragon"]als je zo'n game als Everquests speelt en dat al 3 jaar doet, is het dan nog leuk? zijn er dan nog uitdagingen? ik kan me voorstellen dat je character nu zo sterk is dat er geen moelijke tegenstanders meer zijn. Mij lijkt me everquest wel een cool spel overigens[/quote:7a6953be9f] Zal je misschien niet geloven maar het spel is zo gigantisch groot met zoveel content dat ik misschien net 50% gezien heb in die 3 jaar. En het is nog steeds gigantisch leuk, speel het elke week wel een paar avonden. Heb 1 keer een dipje gehad maar begon na een paar weken weer kriebels te krijgen en ben toen weer begonnen. Wat betreft dat mijn character zo sterk is na 3 jaar. Vergeet dat maar, je kan t/m lvl 60 en ben nu 54 maar qua spullen zit ik in de grote middenmoot, er zijn een heleboel spelers in uber guilds(clans) die veel betere spullen hebben. Daarom is het spel ook zo aantrekkelijk omdat het zo gruwelijk veel content heeft. Ben je het ene zat dan ga je het andere doen. Wat betreft de kosten: heb het al in de eerste post geschreven dat omdat ik EQ al 3 jaar speel ik in de tussentijd maar 1 ander spel heb gekocht. En normaal kocht ik er 3 of 4, dus scheelt me dat € 50,- x 4 = 200 en ik betaal €120(is minder omdat ik nu per jaar betaal en dan krijg je behoorlijke korting). Scheelt me dus € 80,- per jaar en ik heb een heleboel lol.
Link naar reactie
Ik kan [b:1708d04fb9]Battle Realms[/b:1708d04fb9] aan elke Real Time Strategy (Rts) fan aanraden. Een pracht van een spel, orgineel en de graphics zijn meer dan behoorlijk volledig in 3D en DirectX8.0 compatibel. Naast dit heeft het spel nog een dijk van een gameplay, en zorgt het zeker over het internet ook voor menig plezier. Dit plus het feit dat de 4 onderlinge clans (Dragon, Serpent, Lotus, Wolf) echt volledig van elkaar verschillen, en niet alleen in eenheden en gebouwen. Maar ook in goden, vechtstijl, en de verschillende specials per eenheid. Het enige minpuntje aan deze game is het feit dat het nooit echt een klassieker is geworden en dus nogal wat povertjes gespeelt word. Terwijl dit het zeker wel verdient maar binnenkort zal ik dit dijk van een spel weer eens onder het stof vandaan kunnen trekken als de uitbreiding "Winter of the Wolf" het ligt ziet. Nee een echt toppertje die nu zeker tegen een zacht prijsje te vinden moet zijn en raad hem dus aan iedereen aan die deze game nog niet 'gechecked' heeft. [img:1708d04fb9]http://battlerealms.ubi.com/ss/hundredsharpteeth.jpg[/img:1708d04fb9] [i:1708d04fb9]Screenshot van de Wolf clan, voor meer surf je naar [url]http://www.battlerealms.com[/url][/i:1708d04fb9]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...