Ga naar inhoud

Weet iemand een cool spel??


Aanbevolen berichten

Yeps. ik heb NWN. ziet er gelikt uit. speel het op 1024x768x32 alles op MAX en ANISO level 4, LOD BIAS in D3D op -1 voor de NON-3d-geeks, dat zijn rete zware settings voor dat spel en dan ziet het er dus mooier uit ;) :) ik zal morgen kijken of ik tijd heb om een screenie te maken. dan mail ik die je wel. ik heb geen webspace.
Link naar reactie
  • Reacties 108
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    109

Halo voor de pc = vaporware ... of tegen de tijd dat dat onding uit komt is het een tweede Daik#tana geworden ... // --- De 'standaard'-campagne van NWN is toch ietwat meer 'hack&slash'-rpg ... maar je hebt t.o.v. Diablo-serie & Dungeon Siege veel meer vrijheid & achtergrond in het verhaal zelf zitten. Morrowind mag dan in theorie meer vrijheid bieden, maar zonder een (menselijke) DM om het verhaal aan de gang te houden & de wereld te 'bevolken' is het een beetje erg saai. In NWN kan een (goede!) DM dit allemaal wel doen ... en wat mij betreft maakt dit NWN dan ook tot de 'betere' rpg van alles wat er nu is.
Link naar reactie
moet je zeker doen.. ik vind NWN beter dan Morrowind. de gfx zijn veel kleurijker en de gameplay is beter. ohw en er zit een vrouwtje in (de paladin Arabith) die wel een klein beetje een FF look heeft :) ;) echt iets voor kajutsa dus. ps. Slaap gebrek ga je zeker krijgen. ben net klaar met NWN spelen en moet morgen weer werken.
Link naar reactie
[quote:e66f212abc="Red Dragon"]ohw en er zit een vrouwtje in (de paladin Arabith) die wel een klein beetje een FF look heeft :) ;) echt iets voor kajutsa dus.[/quote:e66f212abc] Ik dacht al screenies gezien te hebben van characters die idd een beetje in FF stijl waren. Nu heb ik helemaal een goede reden om dit spel in huis te halen :) BTW. komt FF11 (over anderhalf jaar oid) uit in europa op de PS2 en PC. Het wordt dus een online-spel en zal heel anders uit de bus komen dan vorige FinalFantasy's. Ik verwacht er best veel van en zal tegen die tijd de eerste zijn die hem in handen krijgt :) Ik heb nog gezocht naar screenies uit characters uit NWN die jullie waarschijnlijk bedoelde... ik kon ze zo snel niet vinden, alleen deze: [img:e66f212abc]http://nwn.bioware.com/_global/images/gallery/nwn_wallpaper_3/nwnwallAribethdesk_large.jpg[/img:e66f212abc] Ook niet gek :)
Link naar reactie
[quote:6f005afd70="Count Uilesnor"]Je bent zeker ook niet vies van Rhapsody, Minikiler? Bombast is misschien net 'over the top' en teksten nogal slap, maar hele fijne muziek voor tijdens een pot Diablo/Warcraft (en ook wel zonder die spellen trouwens ;-)).[/quote:6f005afd70] Rhapsody bevalt me niet zo heel erg... Iced Earth wel, die zijn ook geweldig... Vooral samen met BG :D:D En het is echt muziek voor Diablo en Warcraft ja...... Ik zal het aan een admin vragen, bedankt voor de hulp... Maar waarom zou ìk een slechte naam hebben ???? Heb toch niets verkeerd gedaan hier.....?:)?
Link naar reactie
[quote:08951c7fa5="kajutsa"] Ik heb nog gezocht naar screenies uit characters uit NWN die jullie waarschijnlijk bedoelde... ik kon ze zo snel niet vinden, alleen deze: [img:08951c7fa5]http://nwn.bioware.com/_global/images/gallery/nwn_wallpaper_3/nwnwallAribethdesk_large.jpg[/img:08951c7fa5] Ook niet gek :)[/quote:08951c7fa5] Yeps thats her :) :) [color=red:08951c7fa5][i:08951c7fa5]Aribeth de Tylmarande, paladin of Tyr the Maimed God [/i:08951c7fa5] [/color:08951c7fa5] zoals Jafo al aangeeft heeft ze in het spel al een partner, maar ik ben druk bezig mijn "Persuade" skill te verbeteren dus wie weet ;)
Link naar reactie
Ohhh zo'n grote sterke draak krijgt ieder meisje dat hij wil ;) Maar je denkt dat dit spel echt de moeite waard is voor mij? Ik heb namelijk nu mijn handen vol aan Dungeon Siege en Morrowind, maar als jullie zeggen dat NWN veel beter is dan Morrowind... dan leg ik Morrowind wel ff aan de kant :) //MiniKiler Je hebt geen slechte naam hoor(zover ik weet :) ), maar waarom zouden ze jou een nieuwe naam geven? Voor die 130posts die je gedaan hebt kun je net zo goed een nieuw account maken... nogmaals bij Red Dragon hebben ze het gedaan omdat hij hier veel (ZINNIGE!) berichten plaatst.
Link naar reactie
[quote:aac4bcd03a="kajutsa"]Fantasy vind ik een rpg met rare characters die vaak ook magie gebruiken in battle's.[/quote:aac4bcd03a] Warcraft 3 heeft allemaal rare figuren, wat te denken van The Undead en the Nightelf?? Die zijn echt wel fantasy achtig en kwamen nog nooit in een Warcraft titel voor.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...