Ga naar inhoud

Weet iemand een cool spel??


Aanbevolen berichten

  • Reacties 108
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    109

[quote:2a0bd33474="Count Uilesnor"]Mmmh... was [i:2a0bd33474]jij[/i:2a0bd33474] niet de persoon die in die andere topic een screenie postte van Mor. op een GF2, Red Dragon? :roll: (Wat nog meer screenshots van een GF2 m.i. wel obsolete maakt, even terzijde) Wordt wel een beetje een elitair spelletje, dat Morrowind op deze manier.[/quote:2a0bd33474] Juist ik poste een plaatje van Morrowind met een GF2 naast een met een GF4 ti. Ik poste dat om te laten zien wat het verschil was. en idd dat maakt nog een plaatje nutteloos en Morrowind is een game voor een zware pc. op mijn pc haal ik zelfs met FRAPS ( www.fraps.com ) op 1024x768 met Pixelshaders aan en alles op MAX als het regent en veel mensen rondlopen maar rond de 20 FPS. Morrowind is idd een game voor een zware pc. echter het is zo´n cool spel qua gameplay dat je hem ook best op een mindere pc kan spelen met wat mindere gfx.
Link naar reactie
[quote:fae9baf4f4="MiniKiler"][quote:fae9baf4f4="Red Dragon"]idd. ben ik met je eens. RPG staat voor Role Playing Game. dat heeft niets met aanzicht te maken. het is afgeleid van de Role playing games die je vroeger(en Nu nog) met Pen & papier deed. een echte RPG is iet een shooter of een Hack & slash spel maar een spel waar je met 1 of meer personen een rol speelt en die persoon sterk kan ontwikkelen in een spel. Morrowind en Baldur's gate zijn voorbeelden van een Echte RPG.[/quote:fae9baf4f4] Je zegt hier zelf "met 1 of meer personen een rol speelt en die persoon sterk kan ontwikkelen in een spel." Dit is ook het geval in Diablo II, dus voor diegenen die zeggen dat Diablo II geen RPG is, het is hier tegengesproken. En Diablo II is een Kick-Ass spel, het beste spel ever...... En het IS RPG !!!!![/quote:fae9baf4f4] Diablo II heeft idd RPG elementen in zich zitten, dat ben ik met je eens. maar ik noem zo'n spel eerder een "hack & slash" game dan een volbloed RPG. onder een Volbloed RPG zit veel meer diepgang en is veel minder lineair, je kan in een "echte" rpg echt spelen wat jij wil. Als ik aan een volbloed RPG denk denk ik meer aan de Baldur's gate serie, Morrowind, de Ultima serie, Wizardry serie, de ELder scroll serie (waaronder dus Morrowind) Diablo, DIablo II, Nox en Dungeon siege zijn in zekere zin wel RPG's maar dat noem ik "hack & slash rpg's" zeker wel leuke games, ik heb de bovenmstaande 4 games alle 4 uitgespeeld met veel plezier, maar geen echte RPG's btw, Katjusa Dungeon SIege is net zo iets als Diablo II en heeft wel vette Graphix. zeker met een GeForce 4 ti 4200 kan je hem mooi met Anisotrophishe filtering op level 4 of 8 spelen en dan is ie echt erg mooi.
Link naar reactie
[quote:02cb6f46fb="kajutsa"]je hebt gelijk, ik heb ff opgezocht en het is idd een RPG... alleen is het spel al 2 jaar oud en erg lelijk(vind ik). Dus niet interessant :)[/quote:02cb6f46fb] De resolutie van het spel is inderdaad erg laag. Deze is echter hoger als je ook de Lord Of Destruction expansion installeert. Zelf heb ik het spel een half jaar geleden gespeeld en ik vond het echt geweldig, maar als je gfx het belangrijkst vindt, moet je het idd niet spelen. Mag ik je complimenteren met je muzieksmaak, Minikiler!! [Heersch]Nightfall In Middle-Earth[/Heersch]
Link naar reactie
[quote:def534aecc="kajutsa"]Ik heb van het weekend de dungeon siege demo gespeeld en hij beviel me erg goed. Dus die ga ik 1 deze dagen zeker in huis halen, sinds zaterdag heb ik morrowind binnen en daar wil ik zo snel mogelijk aan beginnen. Dus ik moet maar eens op gaan schieten met die nieuwe videokaart :)[/quote:def534aecc] Dungeon siege kan ik echt aanraden,. zeker voor als je dadelijk een zwaardere videokaart heb, waarneer ga je die nu eens upgraden? voor 189 Euro heb je al een GeForce 4 ti4200 64mb
Link naar reactie
Dank je Count.. Ook ooit gehoord van de andere albums??? (zie www.blind-guardian.com ) :) Maar Diablo II (LOD) mag dan geen 100% RPG zijn, het blijft wel een RPG, en daar ging het mij om..... Ik noem UT toch ook geen adventure ??? Zo zie ik het. ;) En het blijft gewoon The Best Game Ever 8)
Link naar reactie
[quote:35a688b706="MiniKiler"]Dank je Count.. Ook ooit gehoord van de andere albums??? (zie www.blind-guardian.com ) :) Maar Diablo II (LOD) mag dan geen 100% RPG zijn, het blijft wel een RPG, en daar ging het mij om..... Ik noem UT toch ook geen adventure ??? Zo zie ik het. ;) En het blijft gewoon The Best Game Ever 8)[/quote:35a688b706] Ja, ik ken ook wel andere albums, maar ik vind Nightfall er wel met kop en schouders bovenuit steken :-)
Link naar reactie
[quote:e8b8095c68="The One"]Ik zou gewoon voor Warcraft 3 gaan, geen RPG, maar wel in de fantasy stijl met heroes enzo. En niet te vergeten weer dagen lang strijden op Battle.NET :D[/quote:e8b8095c68] Hmmmz, warcraft III lijkt mij anders niet zo'n fantasy spel... morrowind en NWN lijken mij dan nog meer fantasy! warcraft III is toch zoals je zegt met heroes en ridders etc? Fantasy vind ik een rpg met rare characters die vaak ook magie gebruiken in battle's.
Link naar reactie
Warcraft is een beetje een 'rare mix'. Het is in principe een rts, maar je hebt ook een held die steeds een level hoger wordt en coole spells leert. Verder kunnen veel eenheden ook allerlei magische dingen. Maar het spel is inderdaad geen 'magische rpg'. Wel een erg leuk spel trouwens, ik ben niet zo'n rts-liefhebber, maar dit trek ik wel behoorlijk :-)
Link naar reactie
[quote:c676979c9c="kajutsa"]waarschijnlijk omdat het ook heel erg op een rpg lijkt ;) Wat zeg ik, je kan het wel een rpg noemen! Een rts/rpg game...[/quote:c676979c9c] Daarom wordt het ook wel RPS genoemd (Role Playing Strategie). ;) :D En Warcraft III is een geweldig mooi spel. (geen wonder, het is van Blizzard :D:D:D:D)
Link naar reactie
[quote:ab6fa39527="MiniKiler"](en Red Dragon, hoe kun je je naam veranderen, bij profiel lukt me dit niet, hij verrekt het .....)[/quote:ab6fa39527] Dat kan niet, alleen admins kunnen dat handmatig doen... bij Red Dragon hebben ze dat gedaan omdat hij een goede naam heeft opgebouwd. Je zou het kunnen vragen aan een admin, maar ik geef je weinig hoop!
Link naar reactie
[quote:39943d79c0="kajutsa"][quote:39943d79c0="MiniKiler"](en Red Dragon, hoe kun je je naam veranderen, bij profiel lukt me dit niet, hij verrekt het .....)[/quote:39943d79c0] Dat kan niet, alleen admins kunnen dat handmatig doen... bij Red Dragon hebben ze dat gedaan omdat hij een goede naam heeft opgebouwd. Je zou het kunnen vragen aan een admin, maar ik geef je weinig hoop![/quote:39943d79c0] wat hij zegt :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...