Ga naar inhoud

Weet iemand een cool spel??


Aanbevolen berichten

  • Reacties 108
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    109

[quote:f265979e18="Overclocker@15"][quote:f265979e18]Max Payne requires a DirectX 8 compatible 3D accelerator. If there are no DirectX 8 compatible drivers for your graphics card, it is still possible that Max Payne will run, but we can not guarantee functionality.[/quote:f265979e18] hier is een stukje uit de readme van MAXPAYNE (speciaal voor BA) BTW, max payne is mischien wel een shooter, maar de viewpoint is third person, dus je kijkt er schuin boven dus rpg achtig.[/quote:f265979e18] Dan is GTA3 dus ook een typische RPG... ;-) Overigens is MP niet echt een spel waar je de hele zomer zoet mee bent, veel mensen spelen het heel snel uit (en ondergetekende speelde het [i:f265979e18]vrij[/i:f265979e18] snel uit. Kajutsa, als je Diablo2 nog niet hebt gespeeld kan ik je deze zeker aanraden. Dat is echt een riesenleuk spel waar je lang mee kan doen. Het is niet voor niets het spel waar laatst een of andere gozer uit Japan zo door 'gegrepen' was dat 'ie zich dood gespeeld heeft ;-) Morrowind en Dungeon Siege heb ik overigens nog niet gespeeld, dus ik kan dat niet vergelijken. Edit: Oh ja, momenteel ben ik nu bezig met Warcraft3, die is ook erg leuk. Het is officieel geloof ik RTS (wat ik vrijwel nooit speel), maar met leuke magische shit erin. Een held die coole spreuken leert en steeds levels hoger wordt e.d.
Link naar reactie
Diablo2 he? zal eens ff kijken :) Zelf denk ik toch dat ik sowieso morrowind erbij neem, omdat dit spel gewoon grafisch goed zit en ze zeggen dat het verhaal ook wel goed zit! NWN neem ik ook wel, niet dat ik hem gelijk ga spelen... maar kan hem altijd nog achter de hand houden als ik bijv. op een koude winternacht niets te doen heb :wink:
Link naar reactie
// Count Uilesnor gezien de grote vrijheid die je hebt om te doen en te laten wat je wilt ... kun je dat wel als een soort rpg zien. Max Payne is daarentegen te beperkt. // Diablo2 is een beetje te 'arcade' achtig (te veel hack&slash) om als een echt rpg te kunnen zien. Wat dat betreft is het net zoveel rpg als GTA3 dat is.
Link naar reactie
idd. ben ik met je eens. RPG staat voor Role Playing Game. dat heeft niets met aanzicht te maken. het is afgeleid van de Role playing games die je vroeger(en Nu nog) met Pen & papier deed. een echte RPG is iet een shooter of een Hack & slash spel maar een spel waar je met 1 of meer personen een rol speelt en die persoon sterk kan ontwikkelen in een spel. Morrowind en Baldur's gate zijn voorbeelden van een Echte RPG.
Link naar reactie
Over morrowind gesproken... ik verwacht dat ik hem volgende week heb en dan zal ik ook wel ff een paar screenies posten hoe het eruit ziet met mijn GF2 ti :) Ik ga overigens niet dan al aan het spel beginnen, alleen maar ff testen! Ik vind het zonde om met mijn GF2 ti aan zo'n spel te beginnen waarbij een GF4 hard nodig is.
Link naar reactie
Mmmh... was [i:4628d8c912]jij[/i:4628d8c912] niet de persoon die in die andere topic een screenie postte van Mor. op een GF2, Red Dragon? :roll: (Wat nog meer screenshots van een GF2 m.i. wel obsolete maakt, even terzijde) Wordt wel een beetje een elitair spelletje, dat Morrowind op deze manier.
Link naar reactie
[quote:60409b82bf="sdk"]Sorry ik moest em effe kwijt :wink: en misschien kan ik nog wat mensen bekeren naar het actie genre :-) (ut of zo)[/quote:60409b82bf] Alsjeblieft zeg. Er zijn al veel te veel mensen 'bekeerd' tot het actiegenre, vandaar de overkill aan dat soort spellen. Ik heb liever dat er wat meer mensen (intelligente)RPG's gaan spelen, dan gaat daar tenminste ook weer wat geld heen zodat er nieuwe interessante titels kunnen worden ontwikkeld.
Link naar reactie
[quote:4383c3de51="Red Dragon"]idd. ben ik met je eens. RPG staat voor Role Playing Game. dat heeft niets met aanzicht te maken. het is afgeleid van de Role playing games die je vroeger(en Nu nog) met Pen & papier deed. een echte RPG is iet een shooter of een Hack & slash spel maar een spel waar je met 1 of meer personen een rol speelt en die persoon sterk kan ontwikkelen in een spel. Morrowind en Baldur's gate zijn voorbeelden van een Echte RPG.[/quote:4383c3de51] Je zegt hier zelf "met 1 of meer personen een rol speelt en die persoon sterk kan ontwikkelen in een spel." Dit is ook het geval in Diablo II, dus voor diegenen die zeggen dat Diablo II geen RPG is, het is hier tegengesproken. En Diablo II is een Kick-Ass spel, het beste spel ever...... En het IS RPG !!!!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...