Ga naar inhoud

Weet iemand een cool spel??


Aanbevolen berichten

  • Reacties 108
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    109

[quote:8b917eaf4f="FlvanSon"][quote:8b917eaf4f="Deliverance"]verkeerd[/quote:8b917eaf4f] formerly[/quote:8b917eaf4f] //Kajutsa Flvanson wijst Deliverance op het feit dat ze onderschrift verkeerd is deed hij ook bij mij: http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=59265&start=0 lees maar zijn post daar dan begrijp je hem
Link naar reactie
Als je RPG leuk vind kijk dan ook eens naar MMORPG's (online multiplayer rpg's). Vind ik zelf het einde. Zijn er verschillende zoals Everquest, Dark ages of camalot, binnenkort Starwars galaxies. Speel zelf Everquest (3 jaar nu) en heb er steeds nog niet genoeg van. Het kost wel $10 per maand maar daar staat tegenover dat ik zo goed als geen andere spellen meer koop. Het ziet er mooi uit (heeft een hoog ooooooh gehalte) en veel RPG.
Link naar reactie
[quote:cede8f0e2e="Roppie"]Als je RPG leuk vind kijk dan ook eens naar MMORPG's (online multiplayer rpg's). Vind ik zelf het einde. Zijn er verschillende zoals Everquest, Dark ages of camalot, binnenkort Starwars galaxies. Speel zelf Everquest (3 jaar nu) en heb er steeds nog niet genoeg van. Het kost wel $10 per maand maar daar staat tegenover dat ik zo goed als geen andere spellen meer koop. Het ziet er mooi uit (heeft een hoog ooooooh gehalte) en veel RPG.[/quote:cede8f0e2e] wat moet je nou precies doen in die spellen? mij lijkt star wars Galacties wel leuk, maar is het dan de bedoeling dat je daar gewoon op een planeet een huisje bouwt en daar gaat wonen ?
Link naar reactie
Elk spel heeft weer een andere benadering. Wat ze alle 3 gemeen hebben is dat het een op zichzelfstaande wereld is dit 24 uur per dag doorloopt, waarin per server zo'n 3000 tot 4000 mensen spelen. Je maakt contact met andere spelers, doet dingen samen zoals vechten, ontdekken, dingen maken, gewoon ff socializen, te veel om op te noemen. Daarnaast heeft elk spel zijn eigen benadering. Everquest speelt af in een fantasiewereld met draken, orcs, elven, tovenaars, etc. Dark ages of camalot speelt zoals de naam al zegt in de middeleeuwen. Met kastelen en ridders, tovenaars. En Starwars Galaxies speelt zich af in de starwars wereld. Met alle planeten en jedi knights, dark knights, noem maar op. DAOC is meer Pvp(player vs player), waarbij EQ meer PvE (Player vs Enemy, dit zijn meestal computer spelers zoals beren, draken, noem maar op) Starwars galaxies is nog niet uit, maar de beta is al wel gestart, maar dit is zoals nu bekend is uitgebreider dan EQ en DAOC, je kan hier alle kanten op, wil je cafe eigenaar wezen dan wordt je dat toch. Wil je een merchant wezen, dan koop je een schip en doe je dat. Je kan ook een vechtende character wezen dmv een Jedi knight of Dark knight. Maar bij alle is een behoorlijk portie RPG ingesloten. Je kan quests doen, tradeskills, met 40 man of meer een draak aanvallen. Kortom je bent wel ff bezig.
Link naar reactie
//Red Dragon Je had nog een keer screenie's van NWN beloofd... ik heb nog steeds niets gezien! :cry: En ik wil nu 1 deze dagen echt een keuze maken tussen morrowind of NWN die ik wil gaan spelen... vrijdag ga ik mijn GF4 bestellen dus dat zit ook goed. Ik wil je niet aan het werk zetten, maar ik zou welles een paar vette platen zien van jou :) Als iemand anders het kan doen is het ook prima hoor. Post ze hier of mail ze naar anthony2u@msn.com en ik post ze hier dat anderen ook mee kunnen genieten ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...