Ga naar inhoud

Weet iemand een cool spel??


Aanbevolen berichten

hallo, de vakantie breekt bijna aan en ook dit jaar wil ik me niet vervelen :D Ik wil me daarom vermaken met een aantal nieuwe games... UT2003 staat standaard op mijn lijstje maar ik zou graag nog een leuke rpg erbij willen! Kent iemand een coole rpg? Ik heb ze het liefst in de Final-Fantasy stijl. Groeten, Anthony
Link naar reactie
  • Reacties 108
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    109

Er is behalve FF zelf niks dat zo slecht is als FF op pc-gebied (ie : de meeste rpg's bieden meer dan iedereen om de beurt te laten meppen zonder de mogelijkheid om weg te rennen ...). ;) Maar als je 'dom' vechten leuk vind : Dungeon Siege & Diablo 2 NWN is nog niet uit maar zou zeer leuk moeten zijn, maar om je zoet te houden zou je al eens naar Baldurs Gate 1 & 2 kunnen kijken. Morrowind is een 'first person rpg' ... je zult echt aan de besturing moeten wennen, maar qua verhaal & achtergrond is er enorm veel te beleven.
Link naar reactie
ik denk dat het NWN wordt of morrowinds; ik kijk nog wel ff naar een paar goede reviews :) Welke vind jij persoonlijk leuker? //over final fantasy; bestaat er zo'n rpg op de pc? met die filmpies tussendoor en de battle's in een apparte arena om het zo maar ff noemen? Ik houd wel van alle soorten rpg's en ik vind FF een van de leukste! Maar gelukkig komt FF11 ook op de PC :D
Link naar reactie
Ik kan NWN nog niet beoordelen. die heb ik wel besteld maar is nog niet uit. ik vewacht hem volgende week. als ik hem heb zal ik zeggen wat de mooiste GFX heeft. Je moet echter niet een spel kopen om de GFX maar om de Gameplay. Morrowind is eindeloos groot en en heeft erg veel mogelijkheden, NWN is weer erg leuk om met je maten On-line te spelen (vermoed ik). met Morrowind alleen al ben je de hele zomer wel zoet. een FF achtige RPG is er op dit moment niet.
Link naar reactie
[quote:d547a7843c="Overclocker@15"]Het is wel van een jaartje geleden maar van MAX Payne heb je een heleboel speelplezier :D en is ook leuk voor als jij een vervanger hebt voor jouw gf2ti. Dit spel is een van de eerste spellen die dx8 gebruikt. LOL en ziet nog erg goed uit :P Zit trouwens een hendig vet verhaal bij :)[/quote:d547a7843c] Ik wist niet dat Max Payne een rpg was. Is dat geen fps? :wink:
Link naar reactie
[quote:fe946ef107="kajutsa"]Ik hoor graag van je welk spel een betere GFX heeft, maar idd daar ga ik niet op baseren welke ik ga nemen! Het verhaal etc. is belangrijker... maar moet er wel minstens ook goed uitzien :)[/quote:fe946ef107] Als ik de screenshots op de NWN-site vergelijk met MW dan ziet NWN er veel kleuriger uit. MW is vrij saai (veel grijs, donker groen en andere 'donkere'/saaie kleuren), maar het zijn wel natuurlijke kleuren. Met als gevolg dat het 'echt' lijkt alsof de huizen 'bestaan' ... alhoewel ... Is het jullie opgevallen dat er geen keukens of wc's of badruimtes zijn in die huizen ? Slaapgelegenheid is er genoeg ... maar echt plaats om eten te maken of iets dergelijks ... Ik vraag me af hoe dat in NWN is geregeld, want volgens mij is dat iets dat vaak vergeten wordt in rpg's.
Link naar reactie
[quote:bcdd2d7c0f="Overclocker@15"]Het is wel van een jaartje geleden maar van MAX Payne heb je een heleboel speelplezier :D en is ook leuk voor als jij een vervanger hebt voor jouw gf2ti. Dit spel is een van de eerste spellen die dx8 gebruikt. LOL en ziet nog erg goed uit :P Zit trouwens een hendig vet verhaal bij :)[/quote:bcdd2d7c0f] Max Payne gebruikte helemaal geen DX8, maar is nog steeds een good old DX7 game.
Link naar reactie
[quote:0355929b7c]Max Payne requires a DirectX 8 compatible 3D accelerator. If there are no DirectX 8 compatible drivers for your graphics card, it is still possible that Max Payne will run, but we can not guarantee functionality.[/quote:0355929b7c] hier is een stukje uit de readme van MAXPAYNE (speciaal voor BA) BTW, max payne is mischien wel een shooter, maar de viewpoint is third person, dus je kijkt er schuin boven dus rpg achtig.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...