Ga naar inhoud

MOHAA savegames gezocht


Aanbevolen berichten

Ik heb WEL DEGELIJK een goede reden om een aantal savegames van Mohaa ergens vandaan te kunnen halen. Ik heb geen uren de tijd per dag (moet gewoon werken/gezin); elke dag klein uurtje gamen, dus dat schiet niet op. Toen ik voorbij Omaha Beach was, crashte de harde schijf..... SHIT !!! Moet ik weer opnieuw beginnen, terwijl ik daar helemaal geen zin in heb. Dus voor mij zou zoiets wel erg handig zijn... En het commentaar hierboven; of iemand anders het spel nou wel of niet helemaal netjes uitspeelt, maakt toch niet uit? Je speelt het toch alleen voor jezelf en niemand anders. (P.S. sedert de HD-crash maak ik ook van savegames tegenwoordig een back-up, dat overkomt me niet meer).
Link naar reactie
Ik weet niet of je al hebt wat je zoekt, maar als dat niet het geval is: ik bewaar mijn savegames meestal en heb ze van dit spel nog op mijn HD staan. Als je me vertelt welke savegame je wilt hebben (dus van welke fase), kan ik 'm wel even mailen... zit je wel vast aan het niveau waarop ik 'm speelde: medium geloof ik.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...