Ga naar inhoud

[XBOX] Welk spel de moeite waard om te kopen ?


Aanbevolen berichten

Ik wil één dezer dagen een nieuwe XBOX spel gaan kopen, maar zit nog te kijken welke game nu de moeite waard is. Momenteel ben ik in bezit van HALO, DOA3 en Rallisport Challenge. De volgende games hebben in iedergeval mijn intresse, maar welke moet ik kiezen ? - Ultimate Fighting Championship: Tapout - Spiderman - Project Gotham Racing - SSX Tricky - Buffy the Vampire Slayer Iemand ervaring met bovengenoemde games ?
Link naar reactie
SSX Tricky was op de PS2 leuk, maar schijnt op de X-box problemen te hebben met het aanhouden van een constant aantal fps. Spiderman kreeg op de PS2 goede reviews dacht ik ... maar of de XB-versie net zo goed is ? + het is een platform-achtig iets. Met een keer uit spelen heb je het volgens mij wel gezien. B:TVS lijkt me ook aardig qua idee, maar of de uitvoering (qua controls) en gameplay net zo goed is ? Het is een spel n.a.v. een tv-serie en m.i. daardoor al gedoemd te mislukken. UFC : ik heb het idee dat je beter een ander vechtspel kunt kiezen (Soul Calibur 2 of Virtua Fighter 4 of misschien een ander dat voor de XB is gepland) Misschien kun je beter de spellen in de winkel proberen te spelen ? sommige speciaalzaken willen je daar best de gelegenheid voor geven als je het vraagt (en niet te druk is denk ik). Of anders wachten totdat er op een coverdisk een demo verschijnt (ik had tenminste laatst in de winkel een 'officieel' X-box tijdschrift+CD gezien ...).
Link naar reactie
Bedankt voor je feedback :) Ik had al wat rondgekeken naar demo cd's maar de games waar ik naar zoek staan daar helaas nog niet op. UTC heeft momenteel mijn meeste intresse. Andere vechtgames laten nog effe opzich wachten :) Spiderman hoor ik een beetje gemengde verhalen over. De camera posities schijnen niet zo goed te zijn. Maar ik zal wel effe in de winkels zelf kijken, in de hoop dat er een demo of complete versie van wordt gedraaid.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...