Ga naar inhoud

kaart bij sof2


Aanbevolen berichten

[quote:b686c2fc9c="FeikoR."]Ik wil ff weten of je bij het leven in China(Hong Kong) een kaart hebt of zit die niet bij je spulen?? Heb je wel een kaart, dan zou ik het wel leuk vinden dat ik hem ook kan gebruiken.[/quote:b686c2fc9c] Kan het me niet herinneren maar waar zit je vast ?? SPOILER ALERT !!!!!! Je moet namelijk op een gegeven moment via een reclamebord naar het gebouw aan de overkant van de straat springen. Om zo verder te gaan.
Link naar reactie
[quote:38dc2d3395="FeikoR."]Ik heb sam gevonden na die explosie maar nu moet ik hem naar een ziekenauto brengen maar ik weet niet hoe ik er uit moet komen. :x[/quote:38dc2d3395] je moet SAM eerst ff laten liggen. in de kamer waar Sam ligt is een opening waar je door moet, als je daar door heen gaat is er een trap naar beneden ga deze trap af je komt in een donkere kamer waar een ventiel (wiel) hangt. draai deze om en nu is de stoom boven weg ga weer terug naar Sam en pak hem op, til hem nu door de deur waar eerst de dodelijke stoom was. suc6
Link naar reactie
[quote:0378fea5ac="FeikoR."]Waar haal je dan dat sniper geweer vandaan, ik kan wel een groot machine geweer vinden[/quote:0378fea5ac] Ik weet het niet meer precies maar als het goed is heb je dat ultra moderne geweer bij je daar zit ook een telescope op inzoomen en paf zeg maar dag met je handje meneer de piloot.
Link naar reactie
[quote:2b42996ea6="FeikoR."]Volgens mij heb ik die niet, waar ligt die????[/quote:2b42996ea6] Hmm wazig ff denken hoor. hoe het nu ook alweer zat. je hebt dat grote machine geweer op een standaard en daar vlak bij is een deur die je open kan maken in de kamer aldaar liggen munitie armour en healthkits en ik geloof ook een wapen alleen weet ik niet meer welk. (waarom heb ik sof2 ook ge-uninstalled ?!?! :( ). Maar welke wapens heb je dan ??
Link naar reactie
[quote:ffa3e6bfb6="Red Dragon"]dat moderne wapen heb je dan nog niet. die krijg je daarna pas. en je kan ook geen Piloot er uit schieten met een sniper rifle. je moet het toch echt doen zoals ik het zeg. op de motoren schieten[/quote:ffa3e6bfb6] Ik heb dat ook gedaan beide motoren aan gort geschoten alleen duurde het een eeuwigheid voordat dat ding met zijn rokende motoren neerstortte (beide motore waren ontploft) Dus toen heb ik die piloot maar neergeknald waardoor dat ding wel crashte :D Ik besef me nu net iets je twee keer een level krijgt met die rot helikopter eentje in het donker op een dak waar een broeikas opstaat en eentje overdag waar je bijna geen 'cover' hebt
Link naar reactie
[quote:d719ef2838="FeikoR."]Help!!! hoe disabel ik de power grind???? ik ben echt overal geweest en ik heb ook al een trein van een wagon losgekoppelt[/quote:d719ef2838] Ik neem aan dat je in het veld bent met al dat sneeuw en die treinen. als je de trein heb losgekoppeld rolt ie vanzelf een stuk weg. ga nu via het gebouw valkbij naar het dak van de trein. nu kan je via het dak van de trein in een lucht koker komen, zo kom je weer verder. als je dit al gehad heb is er nog zo'n situatie: later moet je een locomotief loskoppelen en in de trein stappen en starten, nu rijd de trijn dwars door het hek heen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...