Ga naar inhoud

Half-life Counter-strike rulezzz


Aanbevolen berichten

  • Reacties 58
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

CS sucks CS was nog wel leuk voordat ze 'commercieel' gingen om precies te zijn CS was nog leuk tot de een na laatste beta voor dat ze in die generation box terechtkwamen toen waren er al veel cheaters wallhax aimbots etc etc en het is nu alleen maar erger ondanks deathguard en valves anti cheat spul. er zijn leukere en beter halflife mods te vinden (en dat is niet alleen mijn mening)day of defeat, firearms, frontline force om er een paar te noemen en ze zijn ook gratis) ze zijn niet zo populair als counterstrike maar dat wil niet zeggen dat ze slechter zijn of dat er niets aan is.
Link naar reactie
ik speel het al zo'n 2 jaar (en daarvoor ook al wel eens maar had toen nog een trage pc en geen kabelinternet). In het begin vond ik het erg leuk, maar het spel zuigt nu steeds meer.. ik heb het gisteren sinds lange tijd weer es gespeeld en op allebei de servers waar ik speelde zaten 1 of 2 cheaters die het voor de rest verziekten. Ben toen maar weer gestopt. Die nieuwe updates worden ook alleen maar verrotter.. je kunt nu niet eens meer normaal springen, en met elke update neemt het aantal lucky headshots ook weer toe.
Link naar reactie
[quote:32473209e7="HIDMAN-X"]:o [b:32473209e7]Is dit het[/b:32473209e7] Iedereen is zo geil van dat spel. Ik begrijp nu niet waarom. :roll: Ik heb het zelf nog nooit gespeeld hoor, dus misschien maakt de gameplay alles goed. Maar MOH is nu mijn favoriete online game.[/quote:32473209e7] Ik denk dat de grootste reden waarom Counterstrike zo populair is is dat er tig hacks (wallhacks, aimbots en wat al niet meer) te vinden zijn op het internet wat die kleuters die dit soort troep gebruiken niet beseffen is dat ze zo het spel verpesten. Een andere reden is dat het ook gratis te verkrijgen is zoals vele mods (zowel die van halflife als Unreal Tournament etc etc) Je hebt er dus alleen Halflife voor nodig en dat spel is nu rete goedkoop.
Link naar reactie
[quote:097ef84504="W1N9M4N"]Nee hoor Cs is zo leuk om alles het is supper realisties :lol:[/quote:097ef84504] Droom maar lekker verder CS is ALLES BEHALVE realistisch. Als CS realistisch is zijn de prammen van Pamela Andersen echt. Trust me CS is NIET realistisch iedereen die dat zegt moet maar eens gaan paintballen en dan 'bunnyhoppend'/op en neer springend je maten proberen te raken dat lukt je nooit en je bent na 30 seconden dood op van al dat gespring.
Link naar reactie
Ach ik speel al zo lang CS, en het klopt het is er de laatste tijd alleen maar op achteruit gegaan. Ik vindt het niet zo leuk omdat he zo 'realistisch' is ofzo. Gewoon, de teamplay, de eenvoudigheid, het grote wapenarsenaal met allemaal hun eigen bijzonderheden en de eenvoudige maar erg leuke maps. Waar ik me wel letterlijk kapot aan erger is dat je maar 2 seconden stil hoeft te staan voordat ze je een camper noemen en dat je maar een score hoeft te hebben van 20 kills en 5 deaths bijvoorbeeld voordat ze je al een cheater noemen, wat ze dan niet beseffen (de gene die dat zeggen) is dat die score komt doordat ze zelf zo mislukt spelen. Het enige wat nog ontbreekt is de 'tekst mute' functie zodat je het gezever niet hoeft aan te horen/zien.
Link naar reactie
Dat is idd zo, al vind ik wel dat sommige manieren van campen echt lame zijn. Verder is er bijvoorbeeld bij SF altijd gezeik als je de shotgun gebruikt, omdat je iemand er in 1 schot mee neermaait van dichtbij. Alleen vergeten ze dan even dat hij useless is bij langere afstanden, dan moet ik het meestal afleggen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...