Ga naar inhoud

Zit vast in Soldier of Fortune 2


Aanbevolen berichten

Ik ben daar helaas nog niet, dus ik kan je niet helpen. Is het misschien handig even een screenshotje te posten? Ik zit zelf een beetje vast in dat level in de jungle (kweet ff niet hoe die heet), want het lukt me gewoon simpelweg niet om te blijven leven. Heb een beetje te moeilijke moeilijkheidsgraag gekozen denk ik. Daarom mijn vraag: heeft iemand werkende cheats? Ik heb zelf al wel cheats gevonden, maar die doen het niet bij mij.
Link naar reactie
[quote:38bd0e7355="fddbr1"]:cry: Ik zit vast in Soldier of Fortune 2. Ik ben bij Vergara's Mansion: Grounds.. Maar wat ik ook doe... Ik kan nergens heen... Ik heb alle mannetjes al neergeschoten.. Maar het helpt niet.... Kan iemand van jullie helpen.. Alvast Bedankt....[/quote:38bd0e7355] Als dat het level is waar dat zwembad in zit en al die barakken/huizen plus die toren waar 2 gasten in zitten die je niet kan killen dan weet ik het wel (heb het spel al uitgespeeld) en een screen shotje zal idd helpen
Link naar reactie
Alvast Bedankt....[/quote] Als dat het level is waar dat zwembad in zit en al die barakken/huizen plus die toren waar 2 gasten in zitten die je niet kan killen dan weet ik het wel (heb het spel al uitgespeeld) en een screen shotje zal idd helpen[/quote] Nou Ghorgor zeg het eens? Zit vast op precies de plek die jij aangeeft en die sniper in die toren wil echt niet!
Link naar reactie
2 mogelijk heden 1 ga naar de garage en spring op de auto. klim dan op het zoldertje van de garage en daar is een ingang van het huis 2 klim bij het zwembad via de begroeiing links omhoog naar de plek waar ook een sniper stond (die heb je inmiddels al dood geschoten. klim op het dak. (over het hekje) nu kan je via het dak naar een rooster. die je moet openen. nu kom je op het zoldertje boven de garage (zie punt 1)
Link naar reactie
[quote:b32b71dd17="Red Dragon"]2 mogelijk heden 1 ga naar de garage en spring op de auto. klim dan op het zoldertje van de garage en daar is een ingang van het huis 2 klim bij het zwembad via de begroeiing links omhoog naar de plek waar ook een sniper stond (die heb je inmiddels al dood geschoten. klim op het dak. (over het hekje) nu kan je via het dak naar een rooster. die je moet openen. nu kom je op het zoldertje boven de garage (zie punt 1)[/quote:b32b71dd17] Wat hij daar zegt [color=purple:b32b71dd17][i:b32b71dd17]*Ghorghor wijst naar de mail van het rooie draakje*[/i:b32b71dd17][/color:b32b71dd17] :D ;) Sorry dudes maar was ff bezig met gta3
Link naar reactie
Wanneer je bij de trein bent en die trein staat achter je dan ga je naar links daar is een deur daar ga je doorheen dan staat daar een bewaker en die loopt dan voor je uit en gaat naar een bord kijken. Dan loop je de trap op en door die deur, dan ga je naar links en dan maak je die dozen die daar staan met je mes kapot en dan ga je door het linker gat van de muur. De rest spreekt weer voor zich.
Link naar reactie
[quote:4a4a391b58="marcel v"]bij het level met de trein moet je ergens de brakes lossen maar waar doe ik dat en hoe kom ik daar in godsname ik weet het niet meer hoor AAAAAArgggg.:)))) Mar.[/quote:4a4a391b58] Ja idd .... hij moet over die trein lopen, spring dan over het prikkeldraad, loop omhoog het seinhuisje in en dan.....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...