Ga naar inhoud

Spel der spellen!?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    106

De Civilization reeks gooit inderdaad hoge ogen. Ik zou ook willen zeggen de Wing Commander reeks. Eerst zorgde dat voor een doorbraak in de space shooters door er een geweldig verhaal van epische proporties aan toe te voegen daarna komen ze met full motion video aanzetten en zorgen daarmee voor een kleine revolutie in de games scene.
Link naar reactie
Mafia was idd wel leuk, maar er zaten wel veel bugs in. Ook de graphics waren niet helemaal jofel. En bij Monkey island vind ik 3 en 4 ook het best. 1 en 2 heb ik nooit lang gespeeld. De spellen zijn te groot en te oud. IGI vond ik ook wel leuk, net als Roller Coaster tycoon. Daar heb ik me heel wat uurtjes mee vermaakt. Ook de Sims was fantastisch, al begon ik wel te gapen na de 2e add-on.
Link naar reactie
[quote:f1262d2aad="Terror gamer"]Mijn top 3. 1 Total annihilation.(wacht op total annihilation 2) 2 c&c generals(mooi spel) 3 mechwarrior 4 Mercenaries.[/quote:f1262d2aad] Total Annihilation 2 bestaat al, dat heet Kingdoms en het is het beste in zijn soort dat ik ooit gespeelt heb. Ik dacht trouwens dat ik de enige Nederlander was die Mechwarrior speelde.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...